• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Programul Business Super Brands si-a anuntat rezultatele preliminare

Programul Business Super Brands si-a anuntat rezultatele preliminare

Coca Cola HBC Romania, Mercedez Benz Romania, Marriott Grand Hotel si Orange Romania sunt primele companii care au demonstrat excelenta in cultura de branding din Romania pe criterii diferite de evaluare, conform rezultatelor preliminare ale Programului Business Super Brands. Pe criteriul reputatie si prestigiu a obtinut excelenta in cultura de branding compania Coca Cola, pe cel al calitatii compania Mercedez, incredere - Marriott si diferentiere pe piata pentru operatorul de telefonie mobila Orange Romania.

"Organizatia Superbrands nu-si propune sa faca un top al companiilor desi Romania este o tara a topurilor ci doar sa ateste eligibilitatea brandului pe piata pentru obtinerea statului de superbrands", a declarat directorul Superbrands Romania, Catalina Stan, intr-o conferinta de presa.

Aceasta a precizat ca suprebrandul masoara reputatia, recunoasterea si performanta companiilor pe orice piata din lume. Pentru descoperirea modelelor exemplare de branding de pe piata romaneasca, pe baza metodologiei internationale Superbrands, a fost propusa o lista preliminara de 928 de branduri, structurata pe 34 de categorii de activitate, incluzand atat companii romanesti cat si internationale.

Cei 21 de membrii ai Consiliului Business Superbrands 2008, experti in management, marketing si comunicare, au evaluat brandurile pe cele patru criterii mentionate. La finalul procesului de evaluare, 30 la suta dintre acestea au devenit eligibile pentru statutul de Business Superbrands in Romania.

In 2008, Superbrands Romania a adus o noutate in derularea programului prin realizarea unui studiu cantitativ cu sprijinul companiei Nielsen. Brandurile care au primit cele mai mari punctaje din partea juriului au fost supuse acestui studiu cantitativ desfasurat la nivelul a 300 de practicieni din Bucuresti si alte 17 orase din Romania.

Respondentii din randul managerilor de top si expertilor in marketing au oferit exemple de business superbrands in Romania stabilind si importanta unor caracteristici pe care acestea ar trebui sa le detina. Astfel, in opinia practicienilor printre brandurile care exceleaza in cultura de branding se afla, conform punctajului obtinut, companiile Orange Romania, Vodafone, Coca Cola, Petrom, Nokia, Microsoft, Rompetrol, ING Bank, Procter&Gamble si BRD.

Organizatia Superbrands este forul international independent in domeniul branding-ului care opereaza in aproape 100 de tari ale lumii si care a intrat in Romania in 2005 prin Agentia de Comunicare Strategica si Relatii Publice BDR Associates.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//