• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Philips a lansat noile casti audio cu insertie intra auriculara

Philips a lansat noile casti audio cu insertie intra auriculara

Noile casti audio cu insertie intra auriculara, de culoare aurie si mov (modelele SHE9620 si SHE 9621) doresc a fi un accesoriu vestimentar care se adreseaza femeilor, in timp ce modelele in alb si negru, Philips SHE9550 si SHE 9551, doresc sa ofere un aspect masculin.

Stilul, culoarea si finisajul castilor audio au fost alese pe baza unor cercetari detaliate cu privire la preferintele consumatorilor si tendintele lor de consum. Castile audio prezinta forma acustica unghiulara creata de Philips pentru a asigura ca muzica sa fie filtrata direct in canalul auditiv, printr-o fixare mai buna a castii eliminand zgomotul exterior. Prin orificiile frontale se transmit basii.

"Realizam faptul ca cele mai obisnuite moduri de a-ti exprima personalitatea si stilul personal sunt muzica pe care o asculti si hainele pe care le porti, asa ca am vrut sa proiectam niste casti audio care se potrivesc stilului consumatorilor", a spus Henk de Jong, vice presedinte director al diviziei de Periferice si Accesorii, din cadrul departamentului Philips Consumer Lifestyle.

Ambele casti audio vor fi disponibile in Europa din octombrie 2008.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//