• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania de lansare Seat Altea XL a castigat bronzul la Euro Effie

Campania de lansare Seat Altea XL a castigat bronzul la Euro Effie

Campania conceputa pentru lansarea Seat Altea XL a primit medalia de bronz la ceremonia de decernare a premiilor premii Euro Effie. Campania a fost conceputa de catre Atletico Internacional Advertising, agentia de publicitate a companiei Seat.

Prestigioasele premii Euro Effie, oferite de catre Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare, au rolul de a rasplati campaniile care au obtinut un succes notabil pe cel putin doua piete europene.

Lucrarile premiate in acest an au fost evaluate conform celor mai stricte criterii de selectie din istoria premiilor Euro Effie. Numai 14 campanii au primit un trofeu.

"Toys", campania Seat premiata, a fost realizata pentru lansarea Seat Altea XL si a inregistrat un succes remarcabil pe cinci piete mari din Europa. Spotul publicitar a impulsionat vanzarile cu 25% pe unele dintre cele mai dificile piete din Europa si a atras noi cumparatori pentru marca Seat (8 din 10 provenind de la alte marci), castigand astfel teren in fata a 5 din cei 6 concurenti ramasi in cursa. 

Pe langa medalia de bronz de la Euro Effie 2008, spotul publicitar "Toys" a obtinut diverse premii de creativitate: Festivalul International de la New York Pentru Toate Mediile Publicitare, 2007, Medalia de bronz la nivel mondial la sectiunea "Animatie asistata de calculator", Festivalul International de Film Publicitar Auto, 2007 (Marcus), Premiul pentru Europan si Festivalul International de Film Publicitar Auto, 2007 (Marele Premiu).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//