• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Utilizarea dispenserelor intelegente reduce cu 40 de procente consumul de hartie, conform Paper Plus

Utilizarea dispenserelor intelegente reduce cu 40 de procente consumul de hartie, conform Paper Plus

Conform Paper Plus, singurul detinator al unor branduri AfH romanesti, piata produselor profesionale de curatenie si igiena "din afara casei" (AFH), a cunoscut o evolutie notabila in ultimul timp, fiind determinata de trecerea treptata a segmentelor de business de pe piata mass market pe un segment de nisa asa precum este cel de AfH.

Cresterea cererilor pe piata produselor AfH a fost influentata in principal de avantajele competitive oferite de produsele profesionale de igiena si curatenie, care sunt mai eficiente, atat din punct de vedere al consumului, cat si din punct de vedere al costurilor.

Astfel, cele mai noi tendinte in materie de eficientizare a consumului si a costurilor efectuate sunt inregistrate pe segmentul dispenserelor, suporturile industriale pentru hartie si detergenti profesionali, utilizarea carora permite reducerea cu pana la 40% a consumului produselor AfH, sunt de parere reprezentantii Paper Plus.

"Segmentul produselor de igiena "din afara casei" (Away from home) a fost conceput in deplina concordanta cu nevoile antreprenorilor mari si mijlocii mai ales in ceea ce priveste eficientizarea costurilor efectuate pentru produsele destinate igienei spatiilor publice si a volumului de consum ale acestora. De exemplu companiile cu 1000 de angajati consuma in medie 10 tone de hartie pe an, iar in cazul utilizarii dispenserelor intelegente consumul de hartie poate fi redus cu pana la 40%.

Avand in vedere aceste criterii ne asteptam ca in urmatorii 5 ani segmentul de AfH sa inregistreze o crestere a cererilor in special din partea segmentelor de reale estate si HoReCa, urmand sa atinga valoarea de 20 milioane euro", a declarat Marian Ivan, General Manager Paper Plus.

Potrivit estimarilor companiei, piata produselor profesionale de igiena  din Romania va totaliza valoarea de 12 milioane euro pana la sfarsitul lui 2008.

Compania Paper Plus este prezenta pe piata din Romania printr-un set complet de solutii profesionale pentru igiena din afara casei precum: consumabile din hartie (prosoape si role din hartie, hartie igienica) si dispensere sub brandurile: Stok, Lotus si Katrin si detergenti profesionali.

Printre clientii companiei se numara Vodafone, UniCredit, OTP, Credit Europe Bank, Angst, Alro Slatina sau OMV.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//