• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD-Groupe Société Générale a inregistrat un profit de 223 milioane euro in primele 9 luni ale 2008

BRD-Groupe Société Générale a inregistrat un profit de 223 milioane euro in primele 9 luni ale 2008

In primele noua luni ale anului 2008, BRD - Groupe Société Générale a inregistrat o crestere importanta a activitatii, atat pe segmentul de clientela persoane fizice, cat si pe cel de clientela corporate. Rezultatele obtinute de BRD - Groupe Société Générale la sfarsitul trimestrului al treilea reflecta aceasta tendinta, in conditiile unei urmariri atente a calitatii contrapartidelor.

Profitul net aferent primelor 9 luni ale anului 2008, excluzand rezultatul din vanzarea participatiei detinute la compania Asiban, este de 813 milioane RON (223 milioane euro), in crestere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Profitul exceptional (dupa plata impozitului) realizat din vanzarea participatiei la Asiban se ridica la 225 milioane RON ( 62 milioane euro).

Rentabilitatea capitalului propriu (ROE) a fost la sfarsitul lunii septembrie de 33%, aspect care indica eficienta ridicata a operatiunilor bancii, in timp ce raportul cost/venituri a fost de 44%, nivel care reflecta rigoarea gestiunii in conditiile unui mediu economic mai putin favorabil decat in aceeasi perioada a anului 2007. Costul net al riscului a fost mentinut la un nivel foarte redus.

Volumul creditelor acordate clientelei este cu 32% mai mare fata de 30 septembrie 2007. Depozitele clientelei inregistrau la sfarsitul trimestrului III 2008 o crestere de 25% fata de 30 septembrie 2007. Totalul activelor bancii se ridica, la sfarsitul lunii septembrie 2008, la 44,5 miliarde RON (11,9 miliarde euro).

"Cresterea solida inregistrata la finalul primelor noua luni se datoreaza punerii in practica a unei politici comerciale adecvate, atat la nivelul pietei de retail, cat si in ceea ce priveste piata corporate. In acelasi timp, cresterea este una atent calibrata, bazata pe aplicarea unor principii stricte de urmarire a riscului intr-un context de piata relativ dificil. Soliditatea noastra a fost de altfel confirmata de agentia de rating Fitch, care a reafirmat la sfarsitul saptamanii trecute ratingul A - pentru BRD", a declarat Patrick Gelin, Presedintele – Director General al BRD - Groupe Société Générale.

BRD – Groupe Société Générale avea, la sfarsitul lunii septembrie 2008, 2,6 milioane de clienti. BRD a emis peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de aproape 900 de unitati, peste 1.400 ATM-uri si peste 16.000 de POS-uri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//