• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saatchi & Saatchi, cea mai buna agentie din Romania la Golden Drum

Saatchi & Saatchi, cea mai buna agentie din Romania la Golden Drum

In urma celor zece nominalizari, Saatchi&Saatchi Romania a castigat patru premii la festivalul de publicitate de la Portoroz, clasandu-se pe locul al treilea in topul agentiilor din regiune. La festival au participat peste 400 de agentii reprezentand 35 de tari.

Cu un total de 10 nominalizari, un Grand Prix, un aur si un argint, Saatchi&Saatchi este cea mai premiata agentie din Romania la editia din acest an, devansand contracandidatele si reusind clasarea pe pozitia a treia in topul agentiilor participante la festival.

Cele patru premii castigate de agentia Saatchi&Saatchi Romania sunt: marele premiu al festivalului (Golden Drum Grand Prix) la categoria Presa pentru campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders, aurul pentru campania "Ariel Unsewed stains", in aceeasi categorie, argintul pentru campania "Since 1961" la categoria Outdoor si premiul "Client of the Year" pentru Procter&Gamble. 

"Suntem extrem de incantati si mandri de rezultat. Faptul ca ne-am clasat pe locul al treilea intr-o astfel de competitie ne motiveaza, mai ales ca stim ca putem sa facem mult mai mult", a spus Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi Romania.

"Acest rezultat a venit dupa doar un an in care Daniela Nedelschi, Nick Hine si cu mine am lucrat impreuna. Este o realizare foarte importanta si satisfactia este pe masura, dar este totodata rezultatul eforturilor depuse, pasiunii, increderii si faptului ca nu renuntam niciodata. Premiul acordat Procter&Gamble pentru "Cel mai bun client" in categoria "Produse de menaj" ne arata cum relatia stransa agentie-client si dorinta de a materializa cele mai bune idei creative pot aduce rezultate excelente si satisfactii pe masura efortului.

"Este rezultatul grozav al unui an de munca grea si cu totii la Saatchi&Saatchi suntem mandri de realizarea noastra. Urmatorul nostru obiectiv este sa aducem primul Cannes Gold Lion in Romania la editia de anul viitor. Si am inceput deja sa lucram la asta", a declarat Jorg Riommi, Deputy Creative Director, Saatchi&Saatchi Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//