• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Cu sprijinul constantenilor, voluntarii Asociatiei United Hands Romania au realizat la finalul lunii aprilie 2017 o actiune de ajutorare a comunitatii din satul Nazarcea, judetul Constanta. Beneficiari au fost persoane nevoiase, zeci de copii plus parintii si bunicii lor, care au primit imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente.

Cu ajutorul unor persoane puternic implicate in viata comunitatii locale, copiii din familii sarace din Nazarcea sunt incurajati si sustinuti sa mearga zilnic la gradinita / scoala, in functie de varsta. Dupa-amiaza, copiii au parte de after-school gratuit, inclusiv de o masa calda.

"Am dorit sa ajutam aceasta comunitate care este un bun exemplu de auto-gospodarire. Foarte multi copii si familiile lor se confrunta cu saracia (inclusiv la nivel extrem). Cei mai vulnerabili sunt copiii, care cu greu au parte de haine si alimente satisfacatoare, fara a mai vorbi de jucarii, ce nu sunt niciodata o prioritate...", explica reprezentantii Asociatiei United Hands Romania, care au reusit astfel sa aduca bucurie in aceste familii obisnuite cu traiul mai mult decat modest.

Asa cum a obisnuit de-a lungul anilor, United Hands Romania a mobilizat locuitori ai orasului Constanta si din imprejurimi pentru a fi donate produse de imbracaminte si incaltaminte, dar si jucarii. Unele dintre acestea au fost chiar noi, in timp ce altele, chiar daca utilizate deja, au fost selectate astfel incat la beneficiari sa ajunga doar articolele in stare buna si foarte buna.

Zeci de saci cu astfel de produse au fost adusi la Nazarcea, articolele fiind distribuite familiilor in functie de nevoile acestora - s-a tinut cont de marimi, pentru ca donatia sa fie cu adevarat una eficienta. Cu sprijinul Selgros, fiecare familie a primit si alimente de baza (faina, orez, malai, ulei si zahar). Transportul produselor si al voluntarilor a fost asigurat de compania Metropolitan.

Avand misiunea asumata de a imbunatati calitatea vietii pentru cei aflati in suferinta sau care se afla in diverse situatii de risc, Asociatia United Hands Romania sprijina toate persoanele ce au nevoie de ajutor, indiferent de rasa, religie, nationalitate sau pozitie sociala. United Hands colaboreaza cu persoane si organizatii din toate mediile culturale si etnice, fiind una dintre organizatiile non-guvernamentale ce a reusit sa aiba continuitate in proiecte realizate in Constanta si in zona Dobrogea in ultimii 17 ani.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//