• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zentiva a lansat noua campanie pentru Algocalmin

Zentiva a lansat noua campanie pentru Algocalmin

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, sub sloganul "Algocalmin. Combate istoric durerea". Conceptul de baza al campaniei pleaca de la eficienta dovedita a Algocalminului impotriva durerilor, de peste 40 de ani. Campania, purtand semnatura agentiei Mather Communications, va rula sub forma de spoturi de 35" pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie - decembrie 2008.  Planul media este dezvoltat de Mediacom, iar campania de sustinere PR este implementata de Free Communication.

Obiectivele campaniei de comunicare pe termen mediu si lung sunt intarirea increderii consumatorilor actuali in brandul Algocalmin, construirea imaginii brandului Algocalmin ca fiind "cel mai de incredere analgezic din Romania" si conservarea notorietatii brandului.

"Algocalmin si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor romanilor, din anii '60 pana astazi. Medicamentul a rezistat schimbarilor externe (politice, economice, cele ale industriei farmaceutice) si interne (achizitia companiei producatoare Sicomed de catre Zentiva), adaptandu-se noilor conditii.  Algocalmin ramane cel mai de incredere analgezic din Romania - fapt certificat anul acesta, pe 23 aprilie, cand, in cadrul Galei Trusted Brands, organizate de publicatia Reader’s Digest, Algocalmin a primit pentru a doua oara consecutiv titlul de Most Trusted Brand pentru categoria analgezice. Rolul acestei campanii este acela de a consolida aceasta perceptie",  a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.

Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, in principal consumatorilor actuali, dar si celor la care a ajuns notorietatea marcii, insa nu sunt inca si utilizatori fideli ai acesteia. Alegerea televiziunii ca principal mijloc de comunicare a mesajelor Algocalmin este justificata de intentia de a atinge un numar cat mai mare de consumatori.

"Filmarile nu au fost deloc usoare: intr-o singura zi s-au filmat 4 scene in 4 locatii diferite. Muncitorul care se uita dupa fata care trece pe bicicleta chiar si-a dat cu ciocanul de cateva ori peste degete, astfel incat am avut de unde alege o interpretare naturala. La mall, actorul a decis ca, pentru o interpretare realista, este mai bine chiar sa se loveasca cu capul de usa de sticla. I-am acceptat sacrificiul, i-am pregatit pungi cu gheata si i-am multumit la final. Apoi l-am dus cu masina pana acasa. Parea ametit", a povestit Ciprian Tudor, Associate Creative Director la Mather Communications.

Echipa responsabila pentru conceperea campaniei este formata din Ciprian Tudor (Associate Creative Director), Donald Simionoiu (Senior Art Director), Oana Boghici (AV Producer), Daniela Ioan (Account Manager) si Alexandra Murray (Group Account Director).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//