• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saatchi & Saatchi Romania are 10 lucrari nominalizate la Golden Drum

Saatchi & Saatchi Romania are 10  lucrari nominalizate la Golden Drum

Saatchi & Saatchi Romania se afla in fruntea short-list-ului festivalului de publicitate de la Portoroz cu zece nominalizari: patru pentru brandul Ariel (Procter&Gamble), trei pentru brandul Head&Shoulders (Procter&Gamble), la categoria Press şi alte trei pentru Head&Shoulders la categoria Outdoor.

Saatchi & Saatchi este si singura agentie romaneasca nominalizata cu sapte lucrari in cadrul aceleiasi categorii (Press), unde Romania conduce detasat, cu 19 lucrari selectate.

"Ma bucura faptul ca Romania are cei mai multi finalisti la Golden Drum si mai ales ca Saatchi&Saatchi are cele mai multe lucrari nominalizate. Aceasta realizare este dovada ca abordarea noastra este cea potrivita si speram ca pe viitor sa inregistram si alte victorii", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi Romania. 

In cadrul categoriei Press, Saatchi&Saatchi a fost nominalizata pentru lucrarile "Ketchup" -  Ariel, "Mustard" - Ariel, "Hot Chocolate" - Ariel, "Grass" - Ariel, "1961 Man" - Head & Shoulders , "1961 Woman" - Head & Shoulders si "1961 Boy" - Head & Shoulders.

Pentru categoria Outdoor, Saatchi&Saatchi este finalista cu lucrarile "1961 Man" - Head & Shoulders, "1961 Woman" - Head & Shoulders si "1961 Boy" - Head & Shoulders.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director); Nick Hine (Creative Director); Daniela Nedelschi (Art Director); Jorg Riommi (Copywriter). Alaturi de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii Carioca (Fotografie si productie).


Campania pentru Head&Shoulders a fost realizata de: Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors), Jorg Riommi, (Copywriter).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//