• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ProLogis a fost premiat cu European Green Award

ProLogis a fost premiat cu European Green Award

ProLogis, cel mai mare proprietar, manager si dezvoltator de spatii de distributie din lume, a anuntat ca a primit un important premiu din industria sa, din partea a doua publicatii imobiliare de renume din Europa.

ProLogis a primit "European Green Award" pentru realizarile sale din domeniul dezvoltarii durabile si pentru bunele practici de protectie a mediului. Premiul a fost decernat de Property Week, una dintre cele mai prestigioase reviste imobiliare, si Immobilien Zeitung din Germania. Premiul a fost inmanat reprezentantilor companiei in cadrul ceremoniei anuale de decernare a Premiilor Imobiliare Europene ocazionate de conferinta Expo Real din Munchen, in perioada 6 - 8 octombrie 2008.

"ProLogis a depus eforturi mari in ultimii ani pentru a-si formaliza si promova initiativele de dezvoltare durabila", a declarat Gary Anderson, Presedinte ProLogis pentru Europa si Orientul Mijlociu. "Suntem mandri sa spunem ca am facut pasi semnificativi si continuam sa stabilim noi obiective si repere pentru obtinerea performantei energetice, reducerea emisiilor de carbon si minimizarea impactului general al activitatilor noastre asupra mediului. Acest premiu, care recunoaste liderii industriei in privinta celor mai bune practici de mediu, confirma angajamentul companiei fata de dezvoltarea durabila, subliniind in acelasi timp cat de important este pentru angajatii nostri sa reuseasca in acest domeniu".

European Property Awards se decerneaza anual companiilor de dezvoltare imobiliara din Europa. Castigatorii sunt selectati de un juriu alcatuit din 100 de experti imobiliari, care evalueaza participantii pe baza realizarilor acestora in prima jumatate a anului.

ProLogis este cel mai mare proprietar, manager si dezvoltator de spatii de depozitare si distributie, cu operatiuni pe 132 piete din America de Nord, Europa si Asia. Societatea detine 40,4 miliarde $ de active, in proprietate, administrare si aflate in curs de dezvoltare, care includ 50,4 milioane m2, in 2.884 proprietati, la 30 iunie 2008. Printre clientii ProLogis se numara producatori, firme de retail, societati de transport, furnizori de servicii logistice si alte societati cu activitati de distributie la scara larga. Cu sediul in Denver, Colorado, ProLogis are peste 1.500 de angajati in intreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//