• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campanii de reduceri - cum sa cumperi ieftin, dar corect

Campanii de reduceri - cum sa cumperi ieftin, dar corect

In afara de produsele IT&C si de electrocasnice, exista o categorie de produse de mare interes, in magazinele electroIT, unde foarte des se observa campanii cu reduceri de preturi, promotii in cadrul carora discounturile pot ajunge la zeci de procente. Este vorba despre domeniul produselor de ingrijire personala - uscatoare de par, epilatoare, ondulatoare etc. Pentru clientii fideli, unii retaileri lanseaza in paralel, uneori, campanii pe baza de coduri de reducere, iar discounturile se pot chiar cumula.

Partea mai putin buna este ca, sub impulsul reducerilor (care sunt in general anuntate ca fiind limitate si ca timp, si ca stocuri), multe persoane ajung sa puna in cosul de cumparaturi produse care nu le satisfac de fapt toate cerintele. Astfel, mai rau decat sa cumperi un uscator de par scump poate fi... sa cumperi un uscator de par ieftin, dar care nu este pe masura asteptarilor tale (ieftin nu inseamna gratuit, deci vorbim totusi de un efort financiar).

Pentru a evita astfel de situatii este indicata cercetarea din timp a pietei, analiza recenziilor si a sfaturilor de cumparare postate inclusiv pe website-uri de specialitate, asa cum este Recomandari-Specialisti.ro. Website-ul abordeaza diverse domenii de retail, de la fashion la electrocasnice, de la ingrijire personala la auto, sport sau casa si gradina.

Cum alegi asadar, spre exemplu, cel mai bun uscator de par? Este important sa analizezi toate caracteristicile. Cele mai populare branduri in domeniu sunt Philips si Rowenta, insa merita luate in calcul si alte marci, eventual chiar si cele mai putin cunoscute, consacrate insa de retaileri precum eMag. Daca se doreste un uscator de par cu montare pe perete, Valera Hotello AC 830.02/T este o varianta recomandata de specialisti.

In ansamblu, cele mai importante caracteristici de analizat la un uscator de par ar fi: puterea (este bine sa fie indeajuns de mare incat sa asigure eficienta, insa nu atat de mare incat sa se riste degradarea firului de par), existenta treptelor de viteza, invelisul elementului de incalzire (care ofera protectie), functii speciale si accesorii utile incluse in pachet. Astfel, nu vei cumpara doar un uscator "bun" la super-oferta, ci un uscator de par ideal pentru tine, la un pret atractiv.

Exemplul de mai sus se poate translata si pe alte categorii de produse. Avantajul comertului online este tocmai acela de a te informa corect si complet inainte de a actiona. Folosind toate resursele gratuite de pe internet, poti face shopping avantajos si eficient in e-commerce, pentru experiente cu adevarat placute.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//