• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Venitul net al companiei Mol s-a cifrat la 717,6 milioane de dolari, in trimestrul II al 2008

Venitul net al companiei Mol s-a cifrat la 717,6 milioane de dolari, in trimestrul II al 2008

Profitul companiei energetice maghiare Mol a crescut in trimestrul doi de peste patru ori, datorita aprecierii forintului, care a redus datoriile in moneda euro ale grupului, echilibrand pierderile diviziei petrochimice, transmite Bloomberg.

In perioada aprilie-iunie 2008, venitul net a crescut la 114,7 miliarde de forinti (717,6 milioane de dolari), sau 1.271 forinti pe actiune, fata de 26,9 miliarde de forinti, in urma cu un an. Rezultatele obtinute de Mol sunt peste asteptarile analistilor, care estimau un venit net de 109,1 miliarde de forinti.

Vanzarile au crescut cu 52 la suta, la 921 miliarde de forinti. Profitul operational a scazut cu trei la suta, la 89,1 miliarde de forinti, iar castigul financiar a fost de 37,5 miliarde de forinti, in crestere fata de 34,8 miliarde de forinti in 2007.

Profitul operational al diviziei de exploatare si productie al companiei Mol a crescut cu 30 la suta, la 30,6 miliarde de forinti datorita cresterii pretului gazelor naturale si petrolului. Divizia de rafinare si marketing a avut un profit operational de 69 miliarde de forinti, cu 18 la suta mai mult decat in urma cu un an.

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//