• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank a primit avizul Bancii Nationale pentru noile norme de creditare

UniCredit Tiriac Bank a primit avizul Bancii Nationale pentru noile norme de creditare

UniCredit Tiriac Bank a primit avizul Bancii Nationale a Romaniei pentru noile norme de creditare, intrucat banca a avut conditii prudente in acordarea creditelor si anterior acestor modificari, noile norme vor avea un impact redus asupra clientilor bancii.

In vederea limitarii riscului de creditare, UniCredit Tiriac Bank va stabili gradul maxim de indatorare pentru fiecare client in parte, in functie de scoring-ul acestuia (o evaluare pe baza informatiilor socio-demografice), dar si in functie de destinatia creditului (de consum, ipotecar etc), de valuta pentru care opteaza si de perioada de acordare.

"Creditul e un parteneriat intre client si banca, de cele mai multe ori o relatie pe termen lung", a declarat Zoltan Major, Vicepresedinte al UniCredit Tiriac Bank, responsabil de Divizia Retail. "In acest parteneriat, este important ca suma acordata sa aduca clientului o imbunatatire a calitatii vietii, insa in conditii care sa-l protejeze impotriva mai multor factori, printre care volatilitatea cursului valutar sau modificari ale dobanzilor. Vom ramane alaturi de clientii nostri cu produse de creditare potrivite si adaptate necesitatilor lor", a adaugat Zoltan Major.

Pentru creditele garantate cu ipoteca destinate investitiilor imobiliare si pentru creditul personal cu ipoteca, nu exista modificari, UniCredit Tiriac Bank finantand in continuare maximum 85% din pretul de cumparare al proprietatii ce urmeaza sa fie achizitionata (casa/ apartament/ teren), in functie de clasa de scoring si de venitul eligibil net lunar pe familie, dar nu mai mult de 85% din valoarea evaluata a respectivei proprietati.


Pentru creditele garantate cu ipoteca, in calculul capacitatii de rambursare banca accepta doi codebitori, respectiv sotul sau partenerul de viata si parintii unuia dintre soti, care vor semna contractul de credit in calitate de coplatitori.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//