• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Eutron a lansat tehnologia Self Checkout in Romania

Eutron a lansat  tehnologia Self Checkout in Romania

Eutron, furnizor si integrator de solutii pentru optimizarea proceselor din retail, finante-banci, logistica si alte domenii de activitate, a anuntat disponibilitatea si in Romania a tehnologiei Self Checkout, de la compania suedeza ITAB.

Cu tehnologia Self Ceck-Out sunt create pentru clienti canale noi de iesire, pentru care magazinele cu autoservire nu trebuie sa mai aloce operatori finali care sa scaneze produsele cumparate si apoi sa incaseze banii. Cumparatorul, in loc sa se duca la un punct Checkout, deservit de un operator, angajat al magazinului, merge la un automat. Acolo, isi scaneaza singur produsele, le pune intr-o punga, plateste prin card, cu numerar sau tichete de masa, prin intermediul automatului care face incasarea.

Chiar daca durata de timp petrecuta efectiv de o persoana la checkout nu se scurteaza – pentru ca un client obisnuit nu are dexteritatea unui operator la scanarea si inregistrarea produselor cumparate – cumparatorii care cunosc, accepta si sunt capabili sa foloseasca aceasta tehnologie, pot sa evite astfel cozile care sunt formate adesea la majoritatea punctelor checkout, de inregistrare si plata a produselor cumparate.

Din experienta magazinelor occidentale, in care astfel de automate sunt deja instalate la un nivel de maxim 20-25% din numarul total de posturi checkout, rezulta ca in continuare cozile se mentin mai mult la punctele checkout deservite de angajati ai magazinului.

Multe dintre marile companii de retail – Carefour, Cora, Auchan, grupul Delhaize (Belgia) si altele – folosesc aceasta tehnologie in tari vest-europene, mai ales in tari ca Olanda, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, dar si Suedia sau Danemarca. Astfel de solutii sunt implementate in magazine cu autoservire cu suprafete mari de servire, cu zone de vanzare de peste 1.000 metri patrati.

Necesitatile de implementare si utilizare a noii tehnologii deriva din costurile foarte mari inregistrate de magazine la operatiunile de incasare – fie ca salariile operatorilor sunt ridicate, fie ca sistemul informatic este configurat astfel incat sunt generate intarzieri de timp la inregistrarile de la checkout, fie ca se inregistreaza o fluctuatie de personal foarte mare - asa cum este astazi in Romania, unde operatorii din punctele checkout ale magazinelor au o medie de timp lucrat efectiv intr-un magazin situata intre 3 si 4 luni.

Pentru protectia la eventuale fraude, sistemul are doua niveluri de verificare: prin codul de bare si prin geutatea produsului declarata in sistem. Cand se scaneaza un produs, simultan, un cantar verifica si compara greutatea produsului cu aceea care ii este cunoscuta din sistem. in plus, fiecarui grup de patru, pana la maximum opt puncte de self cehck-out, ii este alocat un punct de supervizare. Acolo, un supervizor vede pe un monitor, linie cu linie, ce scaneaza fiecare client, la fiecare punct de self cehck-ut, urmarind vizual atat clientul cat si evolutia bonului. Iar la iesirea din magazin, persoane din sistemul de paza si supraveghere mai pot face inca o verificare a conformitatii dintre bon si produsele din cos.

"Dezvoltarea comertului duce in timp la activitati pentru care sunt necesari tot mai multi oameni, care cer salarii din ce in ce mai mari si care pot gresi. Iar greselile costa si ele. in schimb, tehnologia nu greseste niciodata. Solutia Self Ceck-out de la ITAB este o noutate deosebita, pentru prima oara in Romania fiind prezentata o astfel de solutie, la un asemenea nivel", a declarat Dan Tone, director general Eutron.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//