• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Siemens a lansat revista hi!tech si in limba romana

Siemens a lansat revista hi!tech si in limba romana

Conceptul editorial general al revistei trateaza solutiile existente pentru provocarile secolului 21, inovatii tehnologice si aplicatiile acestora, stiri despre proiectele Siemens incheiate, interviuri.

Siemens SRL prezinta prima editie in limba romana a revistei "hi!tech". Incepand cu luna octombrie 2008, revista este editata si adaptata in limba romana de departamentul de Corporate Communications al Siemens SRL. Revista contine 52 de pagini full color si este deocamdata disponibila exlusiv online, sub forma unei aplicatii E-Book.

"Am hotarat sa demaram acest proiect din dorinta de a oferi posibilitatea publicului larg de a se informa asupra provocarilor secolului 21 si a solutiilor pe care deja le-am implementat la nivel mondial. Siemens isi concentreaza business-ul in trei sectoare de activitate: energie, industrie si sanatate. Toate acestea fac parte din viata noastra de zi cu zi si ne mandrim ca suntem un jucator puternic in aceasta lupta. In viitor, continutul revistei va fi adaptat si cu stiri si studii de caz locale", a declarat Dan Santimbreanu - PR Manager Siemens SRL si coordonator al proiectului "hi!tech" in limba romana.

Editia 2/2008 trateaza ca subiect general constructiile ecologice si cum putem conserva energia in cladiri cu ajutorul tehnologiei moderne. In plus, editia curenta furnizeaza informatii interesante despre noi metode de productie a petrolului, solutii curente pentru managementul apei, potentialul computerului cuantic si tehnici de diagnosticare care salveaza vieti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//