• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Peste 40 de companii s-au inscris la Premiile Piata

Peste 40 de companii s-au inscris la Premiile Piata

Mai mult de 40 de companii din productie, distributie si comert s-au inscris cu un numar de 88 de candidaturi in competitia pentru castigarea a 10 premii si doua mentiuni la a treia editie a Premiilor Piata ale industriei bunurilor de larg consum.

Competitia, initiata de revista Piata, urmareste sa descopere si sa recompenseze companiile si brandurile cu cele mai bune performante in industria bunurilor de larg consum.

Sunt puse in joc 20 de trofee. Dintre acestea, 12 sunt in cadrul categoriilor Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cea mai buna initiativa de trade marketing si Cea mai buna initiativa a unui comerciant pentru consumatori. La aceste categorii intra in competitie doar companiile care si-au depus candidatura. Pentru celelalte opt trofee – Cea mai buna distributie, Cel mai dinamic comerciant, Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor si Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant – sunt eligibile toate companiile din distributie, comert si productie, nefiind necesara depunerea candidaturii.

In aceasta perioada este in desfasurare procedura de desemnare a castigatorilor celor sase mentiuni, 12 premii si doua mari premii. Premiantii categoriilor destinate producatorilor si distribuitorilor sunt desemnati pe baza voturilor exprimate de reprezentantii a aproximativ 1.200 de magazine sau retele de magazine. Castigatorii premiilor rezervate comerciantilor sunt stabiliti pe baza voturilor exprimate de directorii de vanzari din principalele 100 de companii de productie si distributie de bunuri de larg consum.

Procesul de votare este intermediat de compania de cercetari de piata MEMRB, ceea ce asigura confidentialitatea optiunilor votantilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//