Restaurantele, hotelurile si pensiunile sunt principalele tipuri de unitati beneficiare ale produselor ~ realizate de Top M in atelierul propriu din Bucuresti. De la mape ~ meniuri restaurant si pana la mape de bar, carti de onoare si ~ mape de camere de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Produse personalizate pentru HoReCa, de la Top M

Restaurantele, hotelurile si pensiunile sunt principalele tipuri de unitati beneficiare ale produselor realizate de Top M in atelierul propriu din Bucuresti. De la mape meniuri restaurant si pana la mape de bar, carti de onoare si mape de camere de hotel, toate produsele pot fi realizate la comanda, personalizate cu brandul clientului (sigla si denumire).
Sunt utilizate materiale de cea mai buna calitate, finisate astfel incat sa ofere rezistenta in utilizare, dar si un suport demn pentru o promovare corecta a brandului respectiv. Astfel, toate produsele pot fi realizate din piele ecologica sau piele naturala, iar personalizarea se poate face cu folio auriu sau timbre sec.
"In principal ne adresam direct hotelurilor sau pensiunilor din Romania care pot vizualiza produsele si efectua o comanda pe www.mape-meniu.ro", spun reprezentantii companiei Top M, care propun o multime de variante de articole.
Se pot transmite simplu si rapid comenzi pentru coperti meniu, mape meniu, mape camera hotel, nota de plata restiera, placemate-uri , mape bauturi etc. Produsele sunt dedicate hotelurilor, pensiunilor si altor unitati HoReCa din Bucuresti si din tara. Portofoliul de clienti este amplu, iar compania are experienta intensa in ceea ce priveste tratarea celor mai exigente solicitari.
Specialistii firmei pot oferi inclusiv sfaturi, consultanta de specialitate, pentru alegeri corecte, cat mai practice, cat mai eficiente. Utilizand astfel de articole, se realizeaza informarea clientilor, dar si branding.
Tinand cont de concurenta acerba din HoReCa, fiecare detaliu este extrem de important, iar produsele diverse cu care clientii intra in contact trebuie sa fie mereu o adevarata carte de vizita a unitatii, respectand principiile care se doresc a fi promovate.
Experientele clientilor vor fi astfel unele placute, rezultand ca suma din toate aceste detalii. Nu este de ajuns sa ai preparate de calitate la restaurant, la fel cum nu este de ajuns sa oferi camere spatioase intr-un hotel sau intr-o pensiune. Clientul va judeca experienta in ansamblu, iar grija unitatii respective pentru detalii il va determina sa fie mai atasat de companie si sa revina si in alte ocazii.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info