• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International va deschide 3 magazine in luna octombrie 2008

Flamingo International va deschide 3 magazine in luna octombrie 2008

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, isi consolideaza operatiunile derulate la nivel national, prin deschiderea a 3 noi unitati in luna octombrie 2008: 2 magazine Flanco si un magazin Flanco World. 

Cu o suprafata totala de peste 2.300 mp, cele trei unitati sunt deschise in trei regiuni diferite ale tari Muntenia, Transilvania si Moldova: 2 magazine Flanco in Onesti si Cluj si un magazin Flanco World in Targul Jiu. Potrivit reprezentantilor companiei, cele trei magazine implica o investitie totala de 600.000 euro.
    
"Desi momentan asistam la o perioada usor agitata privind evolutia economica din Romania in raport cu deprecierea monedei nationale, acest lucru nu reprezinta un impediment asupra investitiilor realizate de Grupul Flamingo in special pentru dezvoltarea celor doua retele de magazine Flanco si Flanco World. Dimpotriva, in urmatoarea perioada vom continua sa consolidam prezenta retelelor noastre de magazine in cele mai importante regiuni comerciale din tara si vom depune toate eforturile pentru a satisface in continuare nevoile clientilor nostri atat in ceea ce priveste calitatea si diversitatea gamelor de produse, cat si in ceea ce priveste serviciile oferite", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
 
La ora actuala, Grupul Flamingo International detine 107 magazine dintre care 60 sunt magazinele retelei Flanco, si 22 sunt magazine Flanco World,  prezente in toate regiunile tarii.

Retailerul isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul lui 2008 si de 90.000 mp la finalul lui 2010.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//