• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Panasonic a ajuns la o productie record de 300 de milioane de televizoare

Panasonic a ajuns la o productie record de 300 de milioane de televizoare

Panasonic Corporation a inregistrat, la implinirea a 56 de ani de cand a inceput producerea televizoarelor, aparatul TV cu numarul 300 de milioane, se arata intr-un comunicat al companiei japoneze.

Astfel, Panasonic devine primul producator de televizoare din lume care a atins vreodata acest nivel de productie. Dupa ce a inregistrat un numar de 100 milioane de astfel de aparate in 1985, compania a inceput sa foloseasca brandul Panasonic pentru toate televizoarele din Japonia incepand cu 1988.

Tot in 1988, volumul de productie a atins 200 de milioane unitati. La 1 octombrie 2008, Panasonic a trecut printr-o schimbare de imagine, devenind Panasonic Corporation.

De fapt, compania a produs 105 millioane de televizoare cu brandul National si 195 de milioane cu brandul Panasonic. Panasonic Corporation a inregistrat vanzari nete consolidate de 9,07 de trilioane de yeni (90,7 miliarde dolari) pentru anul incheiat la 31 martie 2008. Actiunile companiei sunt listate la bursele de valori de la Tokyo, Osaka, Nagoya si New York.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//