• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Finantari de 291 milioane acordate de BCR Leasing, in primul semestru al 2008

Finantari de 291 milioane acordate de BCR Leasing, in primul semestru al 2008

BCR Leasing IFN a inregistrat, in primele sase luni ale lui 2008, un volum total al bunurilor finantate de circa 291 milioane euro, vanzarile companiei fiind cu peste 65 la suta mai mari fata de perioada similara a anului trecut, informeaza banca intr-un comunicat remis BRANDINFO.ro.

BCR Leasing si-a consolidat pozitia de leader, avand, in prezent, o cota de piata de circa 10 la suta, cu aproximativ unu la suta in fata companiei situata pe locul secund si la mai mult de doi la suta fata de urmatorii competitori.

"Ne bucuram ca am reusit sa crestem puternic in continuare, in contextul in care piata de leasing din Romania a fost puternic influentata de factori interni si internationali, unii dintre ei mai putin previzibili. Evolutia foarte buna este, in primul rand, rezultatul unei oferte a BCR Leasing adecvate la exigentele si nevoile de crestere ale clientilor nostri, ale economiei nationale, in ansamblu.

Evolutia abrupta a nivelurilor dobanzilor, scumpirea creditelor accesate de societatile de leasing, incertitudinile persistente pe piata imobiliara, fluctuatia reglementarilor cu privire la finantarea persoanelor fizice sau escaladarea costurilor aferente utilizarii canalelor alternative de vanzare au reprezentat elemente ce au marcat trendul de evolutie al societatii in aceasta perioada", a explicat Claudiu Emanuil Stanescu, director general BCR Leasing.

Evolutia cererii pe piata nationala de leasing a determinat o modificare relevanta a structurii vanzarilor. Astfel, configuratia portofoliului BCR Leasing la finele lunii iunie 2008 cuprindea 28,5 la suta autoturisme, inclusiv flote, 44 la suta vehicule comerciale, 22 la suta echipamente si utilaje industriale si 5,5 la suta leasing imobiliar.

Rezultatele inregistrate de companie reflecta o crestere peste asteptari a finantarilor acordate pe segmentul de vehicule comerciale, al caror volum finantat, atat pe segmentul de vehicule comerciale usoare, cat si pe cel de vehicule grele, a crescut cu 167 la suta fata de primul semestru 2007.

Solutiile de finantare propuse de BCR Leasing IFN au corespuns momentului oportun de realizare a cererii, permitand societatilor comerciale din diverse industrii sa isi reinnoiasca parcul de vehicule utilitare in conditii foarte atractive.

In acelasi timp, compania a inregistrat evolutii notabile ale vanzarilor pe segmentul de leasing pentru echipamente, unde constructiile detin suprematia, iar valoarea bunurilor finantate s-a dublat in perioada de referinta fata de anul precedent, ajungand la un nivel de circa 64 milioane euro.

In privinta leasingului imobiliar, in primele sase luni ale lui 2008, BCR Leasing IFN a finantat bunuri in valoare de aproximativ 16 milioane euro, compania oferind, in acest moment, trei tipuri de produse de leasing imobiliar: leasing financiar clasic (buy&lease), sale&lease back si leasing financiar cu finantare pe faze de executie a proiectului.

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//