• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noua Mazda3 va fi lansata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Los Angeles

Noua Mazda3 va fi lansata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Los Angeles

Mazda Motor Corporation va prezenta in premiera mondiala  noua Mazda3 in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, pe 19 noiembrie 2008. Noua generatie, cunoscuta in Japonia sub numele de Axela, se prezinta cu un design complet nou fata de versiunea lansata in urma cu cinci ani si ilustreaza evolutia spiritului "Zoom-Zoom".

Noul model este mai sportiv decat varianta anterioara, prezinta un consum redus de combustibil si este foarte silentios. Noua Mazda3 imbina elemente de siguranta si de protectia mediului, caracteristice conceptului "Sustainable Zoom-Zoom", cu placerea de a conduce. Acestora li se adauga forme noi si expresive precum si liniile dinamice specifice design-ului Mazda.

Aceasta noua generatie a celui mai vandut model compact realizat de constructorul nipon reda toate caracteristicile marcii Mazda si mosteneste atributele de baza ale vechii Mazda3. De la lansarea din 2003, s-au vandut aproximativ 1,8 milioane de unitati Mazda3 in peste 100 de tari. Totodata, modelul care reprezinta aproximativ o treime din autovehiculele Mazda comercializate anual la nivel global a castigat 90 de premii internationale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//