• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ca si smartphone-ul, TV-ul este tot mai des inlocuit

Ca si smartphone-ul, TV-ul este tot mai des inlocuit

Din dorinta de a beneficia mereu de update-uri in materie de tehnologie, utilizatorii de astfel de produse aleg tot mai des sa cumpere articole noi, cele vechi fiind in general oferite spre vanzare pe website-urile de anunturi gratuite. Astfel, nu mai vorbim despre o necesitate de inlocuire (cand produsele prezinta defectiuni), ci strict de o dorinta (aceea de a avea mereu ceva mai bun). Tendinta se observa de multi ani pe piata de smartphone-uri, insa mai nou se poate observa si pe segmentul de televizoare.

Chiar si produse care cu 1-2 ani in urma erau considerate "de top" acum au devenit accesibile. Televizoare din ce in ce mai ieftine sunt disponibile in magazinele de profil, atat offline (magazine electroIT si hipermarketuri), cat si online. Cea mai larga gama de televizoare poate fi gasita evident in e-commerce, acolo unde se pot identifica deal-uri extrem de tentante.

Marii producatori de TV-uri precum Samsung, LG, Sharp, Toshiba sau Sony surprind mereu piata cu noutati, insa cel mai interesant este ca toate aceste noutati devin in scurt timp produse "de masa", iar de la preturi excentrice se ajunge rapid la preturi accesibile. Smart TV-urile, nu cu mult timp in urma considerate varfuri de gama, sunt acum aproape de a deveni standard. De asemenea, dimensiunile de 80-120 cm sunt considerate "obisnuite", fiind alese de cei mai multi clienti.

Un factor important care favorizeaza acest trend al inlocuirii rapide a televizoarelor este... accesul usor la credite. In special cu carduri de credit, dar si cu credite de consum, chiar si persoanele care nu dispun pe termen scurt de sumele de bani necesare isi pot cumpara televizoare de ultima generatie.

Foarte populare sunt cardurile de credit care permit plata in 12 rate egale fara dobanda sau chiar in mai multe rate (in special in perioade promotionale, cand se poate ajunge chiar si la 36 de rate fara dobanda!). Mai mult decat atat, multe banci si IFN-uri permit achizitii in astfel de sisteme la orice comerciant online si offline, fara a limita clientul sa aleaga dintr-o lista de parteneri comerciali.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//