• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum poti creste performantele in e-commerce - sfaturi utile

Cum poti creste performantele in e-commerce - sfaturi utile

Sa lansezi un magazin online nu este tocmai dificil: ai nevoie de o platforma online de e-commerce, de un domeniu web si de o societate comerciala pe care sa o infiintezi. Insa in spatele acestei aparente exista multe alte necesitati: spatiu de lucru, spatiu de depozitare a marfurilor, angajati (desi la inceput teoretic poti incepe si pe cont propriu si alaturi de familie), contracte cu furnizorii de produse, strategie de marketing si publicitate, contract cu cel putin o firma de curierat, contract cu o firma de contabilitate, achizitie de consumabile etc.

Lista poate sa fie foarte lunga, in functie de specificul fiecarei afaceri. Clientul nu vede toate acestea atunci cand face o comanda, insa vede rezultatul: cum este tratat, ce, cum si cand primeste. Si, in functie de impresiile sale, magazinul online poate merge sau nu pe calea cea buna. Caci parerile clientilor conteaza enorm, mai ales acum, cand totul este public pe retelele de socializare, iar laudele si criticile pot face diferenta intre succes si efec pentru orice comerciant.

Daca vrei sa cresti performantele in e-commerce, alege mereu solutii profesionale, fara compromisuri: platforme specializate, design elegant, firme de SEO, companii de curierat rapid cu experienta etc. Cu privire la acest capitol al livrarii, trebuie spus ca el este de maxima importanta tocmai pentru ca finalizeaza procesul de shopping.

Degeaba totul merge perfect daca firma de curierat livreaza produsul cu intarziere sau daca pachetul ajunge deteriorat la client. Atitudinea curierilor este de asemenea importanta, acestia trebuie sa stie de asemenea sa aplice principiul "clientul nostru, stapanul nostru". Pentru destinatar (deci pentru clientul magazinului online), firma de curierat este in mod direct asociata magazinului, deci eventuale probleme se vor rasfrange asupra e-shop-ului.

Alte sfaturi utile:

- foloseste cat mai intens retelele de socializare, ceeaza comunitati online, invata sa comunici cat mai natural cu clientii;

- ofera mereu ceva in plus fata de concurenta, vino cu idei originale inclusiv in procesul de marketing;

- nu uita ca promovarea trebuie facuta in mod continuu, aloca resurse rezonabile si foloseste si resursele gratuite, mai ales online;

- invata sa analizezi mereu feed-back-ul clientilor si sa folosesti mereu criticile pentru a evita greseli in viitor;

- aplica la sisteme de afiliere, unde platesti in functie de vanzarile generate;

- ofera posibilitati variate de plata, dar si de livrare, de exemplu chiar livrare in aceeasi zi in orasul in care magazinul online are centrul logistic;

- cauta metode prin care sa oferi si produse de pe nise tangente cu cea principala, astfel incat sa poti vinde mai mult si sa castigi mai mult (spre exemplu, daca vinzi flori online, poti vinde si bomboane de ciocolata, jucarii de plus, poate si alte tipuri de cadouri ce pot fi asociate).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//