La fel ca anul trecut, si in 2016 piata romaneasca de e-commerce ~ pe categoria fashion s-a dezvoltat din toate punctele de vedere. Au continuat ~ sa apara nume noi din offline, atat branduri locale, cat mai ales ~ branduri internationale ce si-au deschis ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Piata de fashion online creste si in 2016 in Romania. Se dezvolta si segmentul de inchiriere produse

La fel ca anul trecut, si in 2016 piata romaneasca de e-commerce pe categoria fashion s-a dezvoltat din toate punctele de vedere. Au continuat sa apara nume noi din offline, atat branduri locale, cat mai ales branduri internationale ce si-au deschis magazinul online si pentru clientii din Romania. In acelasi timp, piata a crescut ca numar de clienti si ca volum, pe masura ce tot mai multi utilizatori de internet descopera avantajelor comenzilor online si apoi se obisnuiesc cu aceasta modalitate de shopping.
Se poate spune ca dezvoltarea segmentul fashion online se consemneaza in ciuda faptului ca noi mall-uri se deschid in Bucuresti si in alte mari orase, iar marile retele de magazine de imbracaminte si incaltaminte inaugureaza noi si noi locatii. Explicatia este legata de maturizarea pietii, de cresterea comertului modern.
Clientii devin tot mai pretentiosi, atat offline, cat si online. Cele mai mari vanzari online de fashion se inregistreaza pe segmentul de calitate ridicata, indicand faptul ca romanii apreciaza tot mai mult marcile premium si sunt dispusi sa cheltuiaca mai multi bani, desi, evident, "vaneaza" reducerile, in special in magazine de tip discount si outlet.
De ce o rochie online si nu offline? Varietatea este mai mare, ai acces la preturi mai mici, poti face shopping oricand si de oriunde te-ai afla. Increderea romanilor de a face astfel de achizitii se datoreaza si nivelului din ce in ce mai bun de informare cu privire la drepturile clientului: spre exemplu, poti returna rochia de seara daca ai observat ca nu ti se potriveste.
Mai nou, pe piata se dezvolta si un concept nou, intalnit si pe alte piete mature: produsele fashion care se pot inchiria. De ce sa faci compromisuri si sa alegi calitate inferioara, cand poti avea rochii si bijuterii de la cele mai prestigioase case de moda din lume, la preturi accesibile? In acelasi timp, de ce sa investesti multi bani in produse de la marci celebre, atunci cand stii ca sunt rochii de ocazie si alte accesorii pe care nu le vei purta in mod repetat?
Pentru ca aceste intrebari nu pot avea un raspuns valid, succesul unor magazine precum DressBox pare sa fie garantat si in Romania. Branduri precum Halston Heritage, Badgley Mischka si chiar Versace devin asadar variante de luat in calcul pentru tot mai multe cliente ce cauta rochii de seara si nu numai. Inchirierea este simpla, iar dincolo de prestigiul oferit in sine de piesele vestimentare exista si incantarea de a purta rochii in care s-au facut remarcate diverse vedete din tara si strainatate.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info