• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sky Turn a lansat primul concurs de instalatii artistice din Romania

Sky Turn a lansat primul concurs de instalatii artistice din Romania

Incepand cu data de 10 octombrie 2008, Brasov va juca rolul de gazda a primului concurs de realizare de instalatii artistice. Sky Turn Brasov, dezvoltatorul imobiliar ce lanseaza aceasta provocare artistilor romani, urmareste ca operele de arta amplasate in centrul orasului sa devina atractia principala a Brasovului in urmatoarea perioada.

Concursul, cu un buget de creatie de peste 100.000 de euro, are ca tema "Sky Turn provides the future living". Instalatiile scupturale vor avea ca tema principala "viitorul", ce va fi implementata printr-un concept futurist si exprimata atat prin viziune cat si prin materialele utilizate. Astfel de promovari au fost realizate in tari precum Germania, Olanda sau Franta avand o foarte mare priza la public.

In urma unei preselectii bazate pe un brief de creatie vor fi selectionati trei artisti urmand ca in decurs de trei saptamani acestia sa realizeze fizic instalatiile de arta.  Cea mai atractiva opera de arta dintre cele trei castigatore va fi aleasa de Matei Bejenaru, presedintele juriului si recompensata cu un bonus in valoare de 5000 de euro. Dupa finalizarea concursului atat locuitorii Brasovului cat si turistii vor putea admira aceste creatii ce vor fi amplasate in locatii arhicunoscute din oras.

Grupul SkyTurn ajunge in Brasov extinzandu-si portofoliul de lucrarilor executate pana acum in Bucuresti. Pentru realizarea celui mai nou proiect, Sky Turn, a fost ales orasul Brasov datorita uriasului potential de dezvoltare si a atmosferei antrenante.

Orientat spre comunitate, dezvoltatorul cauta sa le ofere celor interesati un stil de viata modern intr-un complex unic pana in present pentru Romania. La dispozitia viitorilor proprietari vor fi puse toate facilitatile necesare oricarei familii moderne si cu aspiratii inalte – sediu de banca, restaurante de lux, centru SPA, salon de infrumusetare, spalatorie in house, gradinita si multe altele.

De organizarea si promovarea acestui concurs se ocupa Pictas Interactive, o agentie de publicitate full service care, prin acest eveniment, doreste sa aduca un plus de valoare publicitatii. Atragerea tinerelor talente in acest concus si ridicarea standardelelor culturale ale orasului Brasov reprezinta doua dintre obiectivele acestei actiuni.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//