• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sectorul mass-media, sub semnul Euro 2016

Sectorul mass-media, sub semnul Euro 2016

Un eveniment precum Campionatul European de Fotbal are capacitatea de a atrage asupra sa toata atentia publicului. Si asta cu atat mai mult cu cat Echipa Nationala a Romaniei joaca la Euro 2016 cel putin 3 meciuri, ba chiar si partida de deschidere a competitiei, cu tara gazda - Franta. Desi mai este putin mai mult de o luna pana la inceperea turneului final, deja in mass-media generalista informatiile legate de Euro 2016 sunt in prim-plan tot mai des. In lumea sportului, evident ca acest subiect este unul la mare cautare.

De la TV la radio, de la print la online, toate canalele media isi vor adapta grila de programe in functie de Euro 2016. Cand se vor disputa meciuri, cu greu se va putea face audienta pe canalele alternative. Online-ul va puncta cel mai probabil, caci vor exista extrem de multe cautari pe internet in legatura directa cu Euro 2016. Pana si publicatiile ce activeaza pe alte nise vor gasi cel mai probabil "pretexte" pentru a oferi fanilor informatii legate de Campionatul European de Fotbal.

Dolce Sport are o pozitie privilegiata in acest context, pentru ca va transmite toate meciurile de la Euro 2016. Nu este clar daca TVR va putea oferi publicului din Romania anumite meciuri sau daca o alta televiziune cu acoperire nationala va face acest lucru. Oricum, partidele vor fi disponibile si online, cel mai probabil. Cel mai simplu va fi pentru clientii Telekom, care pot accesa meciurile live de pe smartphone, tableta, laptop sau desktop.

Pe internet exista inclusiv cluburi ale pasionatilor de sport si pariuri sportive, adevarate publicatii media de nisa, care ofera permanent resurse utile celor care le acceseaza. O astfel de publicatie este ponturi-bune.ro, cea mai mare comunitate a pariorilor pe internet. Aici pot fi gasite ponturi pentru Euro 2016, idei de joc la pariuri online, informatii despre cele mai tentante bonusuri oferite de agentii. Cu siguranta, in iunie si iulie astfel de website-uri vor fi printre favoritele pasionatilor de sport si jocuri de noroc.

"Euro 2016" este deja una dintre cautarile obisnuite pe Google, iar in scurt timp va ajunge in top in motoarele de cautare. Acestea vor fi cuvintele cheie pentru toate tipurile de canale media care isi vor dori sa atraga audienta cat mai mare departe lor pe parcursul Campionatului European de Fotbal 2016.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//