• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brand Management va investi 50.000 euro in Escalator Handrail Media

Brand Management va investi 50.000 euro in Escalator Handrail Media

Brand Management a achizitionat in exclusivitate licentele produsului "Escalator Handrail Media" pentru Romania si Bulgaria, investitie care se ridica la peste 50.000 de euro pe an timp de cinci ani, se arata intr-un comunicat al companiei de solutii de publicitate indoor.

"Achizitionarea noii licente vine intr-un moment in care se simtea nevoia unui suflu nou pe o piata de advertising din ce in ce mai aglomerata. Inovatia pe care acest concept o aduce este modalitatea prin care se permite brandurilor sa interactioneze intr-un mod activ cu publicurile lor", a declarat Razvan Marincoi, Marketing Manager la Brand Management.

"Din estimarile noastre, primele campanii folosind noul tip de expunere vor debuta inca din aceasta toamna si vor creste veniturile companiei cu 10-15 la suta", a adaugat Razvan Marincoi.

Infiintata in 2004, compania activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania si Bulgaria, avand un numar de 15 angajati si o cifra de afaceri de 1,1 milioane de euro in 2007.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//