• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Start in campaniile de promovare pentru Euro 2016

Start in campaniile de promovare pentru Euro 2016

Marele eveniment fotbalistic al anului - Campionatul European de Fotbal 2016 - este tot mai aproape de data de start (10 iunie 2016), asa ca deja au inceput o multime de campanii de marketing legate direct de acest turneu final din Franta. De la bere la telefonie mobila, de la chipsuri la electroIT - o multime de domenii sunt "atinse" de Euro 2016. Este si greu sa nu vezi Euro 2016 daca te uiti la TV, daca mergi pe strada, daca citesti un ziar sau o revista ori... daca treci prin magazine (in special prin hipermarketuri si supermarketuri).

Practic, orice subiect legat de marele eveniment fotbalistic atrage atentia fanilor si, implicit, are potentialul de a creste vanzarile pentru respectivele produse promovate. Si asta mai ales in contextul in care romanii sunt direct implicati, caci Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei este printre echipele calificate la Euro 2016. Mai mult decat atat, Romania va juca in meciul de deschidere, la Paris, in partida cu tara gazda.

Active in astfel de campanii de promovare sunt in primul rand brandurile care au parteneriate directe cu Euro 2016, la nivel international. Este vorba despre marci precum Adidas, Carlsberg, Continental, Orange, Hyundai, Coca-Cola sau McDondals`s. Insa un eveniment de o asemenea amploare devine unul universal prezent in viata oamenilor, deci la care se poate referi orice companie. Astfel, vedem campanii inclusiv pentru branduri locale, asa cum este Bergenbier.

Mai sunt aproximativ 2 luni pana la fluierul de start de la Euro 2016, deci mai este timp pentru multe campanii sa fie lansate. Interesul se observa si in lumea pariurilor sportive online. Este primul eveniment de top la care romanii pot juca la pariuri online 100% legal, la casele de pariuri cu licente in tara noastra.

Importante case de pariuri sportive la nivel international sunt astazi licentiate in Romania, deci se pot promova online si offline. Cotele mai pot varia pana la inceputul Campionatului European de Fotbal, pe masura ce apar noi date despre echipe. Jucatorii la pariuri sportive vor putea profita inclusiv de pariuri live pe perioada desfasurarii meciurilor din Franta. O oportunitatea deosebita, s-ar spune, daca ne gandim la nivelul tehnologiei de la campionatele europene precedente.

Echipa Nationala de Fotbal a Romaniei nu este tocmai bine cotata (este vazuta cu sanse extrem de mici pentru a ajunge prea departe la turneul final), astfel ca orice surpriza se va traduce prin posibile castiguri majore pentru cei care au riscat pe astfel de rezultate. La pariuri online, dincolo de risc, castig si pierdere, este vorba insa mai ales de divertisment.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//