• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lumea pariurilor sportive tinde sa se mute pe internet

Lumea pariurilor sportive tinde sa se mute pe internet

Pasionatii de pariuri sportive din Romania au de multi ani locuri speciale unde sa-si alimenteze pasiunea: agentii de pariuri stradale, prezente din abundenta in toate marile orase, ba chiar si in localitati mai mici. Desi sunt incadrate in categoria jocurilor de noroc, pariurile sportive sunt asociate mai degraba cu sportul (dupa cum le spune si numele). Dincolo de noroc, acestea vizeaza niste elemente aparte - cunostintele in domeniu ale pariorilor, capacitatea de analiza a situatiei curente si "talentul" de a anticipa anumite evolutii, inclusiv din punct de vedere statistic.

Inca din anii trecuti, cand internetul a reusit sa devina prezent in tot mai multe locuinte, dar si in locatii publice (internet wireless in baruri, restaurante, magazine, mall-uri, mijloace de transport in comun, chiar si in piete si alte asemenea spatii), pasionatii de pariuri sportive au inceput sa comunice intre ei in mediul online. Astfel, au rezultat adevarate comunitati ale pariorilor, unde acestia isi ofera reciproc sfaturi si ponturi pariuri pentru sanse cat mai mari de castig. De asemenea, in astfel de locuri se afiseaza uneori bilete castigatoare, pentru a se castiga inclusiv admiratia celor cu mai putina experienta in domeniu.

Mai nou, pariurile sportive au trecut in mediul online si la un alt nivel: piata de jocuri de noroc a devenit reglementata si chiar functionala, sub supravegherea unei autoritati specifice - Oficiul National pentru Jocuri de Noroc. S-au acordat licente pentru agentii de pariuri online, fiind astazi prezente pe piata inclusiv nume mari din lumea pariurilor la nivel international, precum Unibet, NetBet, winmasters, 888sport sau SporingBet. Concurenta intre casele de pariuri este acerba pe internet, chiar mai puternica decat in mediul offline. Acest lucru se intampla pentru ca orice jucator (client) poate compara foarte usor cotele oferite de agentii, din doar cateva click-uri.

Internetul a devenit extrem de accesibil din punct de vedere al costurilor. Este chiar prezent pe disponibile mobile (inclusiv tableta si smartphone), astfel ca acestea devin mediul perfect pentru pariuri online. In acest context, lumea pariurilor sportive tinde sa se muta complet pe internet. In calitate de jucator, nu doar ca gasesti online informatii relevante, sfaturi si stiri, dar poti chiar sa plasezi pariurile in agentii licentiate, bucurandu-te de comoditate si chiar de bonusuri (de bun venit, dar si cu scop de fidelizare).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//