• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Livrarea in aceeasi zi, o nisa in dezvoltare in e-commerce si curierat rapid

Livrarea in aceeasi zi, o nisa in dezvoltare in e-commerce si curierat rapid

Magazinele online "serioase" livreaza in mod standard orice comanda in 1-2 zile lucratoare, cu exceptia situatiilor in care exista comenzi speciale de produse care se aduc pe stoc "la cerere". Tot la capitolul "exceptii" s-ar putea incadra si Black Friday, o perioada in care livrarile nu mai sunt garantate intr-un astfel de timp scurt, ci termenul se prelungeste pana chiar la 1-2 saptamani, in cazul magazinelor care inregistreaza un volum enorm de comenzi in doar cateva zile.

Totusi, in fiecare an, desi interesul romanilor pentru comert electronic creste accelerat, magazinele online si companiile de curierat incearca sa isi optimizeze serviciile astfel incat, chiar si in astfel de situatii exceptionale, clientul sa nu resimta (sau sa resimta cat mai putin) volumul deosebit de mare de pachete procesate de comerciant si respectiv operatorul care realizeaza livrarea.

Mai nou, prinde tot mai mult contur pe piata livrarea in aceeasi zi. Azi comanzi si tot azi primesti pachetul cu produsele comandate - iata ceea ce isi doreste clientul si ceea ce magazinul trebuie sa indeplineasca, in colaborare cu firma de curierat rapid partenera. De ce este important ca un magazin online sa ofere un asemenea serviciu de livrare prioritara? Motivele sunt numeroase. In primul rand, creste puternic sansa de a primi comanzi mai multe si scade numarul retururilor. Clientii nu mai au timp sa se razgandeasca sau sa gaseasca in alta parte produsul dorit.

In plus, exista multe cazuri in care clientul, daca nu poate cumpara online cu livrare in aceeasi zi, va alege sa cumpere din mediul offline (spre exemplu pentru a face un cadou). Tinand cont ca serviciul de livrare in aceeasi zi este inca unul de nisa (adica nu este oferit in serviciile standard ale tuturor magazinelor online), e-shop-urile care ofera o astfel de facilitate se pot diferentia si pot castiga comenzi in dauna concurentilor, chiar si daca nu ofera cele mai mici preturi. Altfel spus, iata un criteriu de diferentiere, dincolo de pret, prin care te poti plasa in topul alegerilor pentru un potential client.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//