• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cameleonia.ro, magazin de ceramica spaniola pictata manual, incepe vanzarea online prin Teamshare si Frisbo

Cameleonia.ro, magazin de ceramica spaniola pictata manual, incepe vanzarea online prin Teamshare si Frisbo

Teamshare, platforma de e-commerce B2B & B2C, si Frisbo, primul furnizor de servicii complete de e-fulfillment la nivel local, au preluat gestionarea vânzărilor online Cameleonia.ro, unicul reprezentant în România al atelierului spaniol de ceramică pictată manual Artelux.

În urma acestui parteneriat, Cameleonia se va axa pe marketing si product management, în timp ce Frisbo va asigura partea de logistică, iar Teamshare se va ocupa de integrarea platformei e-commerce pentru un sistem complet de comert electronic, fiind integrat cu plata online si marketplace-uri.

Cameleonia, comerciant de ceramică spaniolă pictată manual, a devenit primul client comun integrat Teamshare si Frisbo. Compania este unic reprezentant în România al atelierului Artelux, specializat în realizarea unor decoruri de faiantă personalizată, pictată de mesteri artizani spanioli cu tehnici vechi de peste 500 de ani.

”Magazinul online Cameleonia.ro va fi integrat cu Frisbo prin ERP-ul (Enterprise Resource Planning) Socrate. Comenzile vor fi inserate în sistemul ERP cloud, alături de clienti, iar Frisbo facturează în numele Cameleonia. Tot noi generăm AWB-ul - documentul care contine datele de identificare a expedierii - si pregătim coletul pentru a fi ridicat de curier”, explică Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

Integrarea magazinului online prin intermediul platformei Teamshare asigură un sistem complet de comert electronic, ce permite în timp real gestiunea de stocuri, preturi sau proces de facturare.

”Efectele implementării unei platforme integrate de e-commerce sunt majore si se observă în toate departamentele companiei, de la omul de vânzare sau departamentul de call center, la financiar si firma de curierat. Astfel, prin intermediul acestei solutii, întregul proces se simplifică simtitor. În câteva minute, comanda este confirmată, factura este procesată, se emite AWB-ul, iar pachetul poate pleca în aceeasi zi către client. Asta în conditiile în care toate procesele sunt automate si nu mai este necesară inteventia operatorului uman decât pentru a ambala pachetul scos la livrare”, declară si Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare.

Potrivit reprezentantilor Cameleonia, în urma integrării cu Teamshare si Frisbo, compania se va concentra 100% pe partea de management, marketare si pozitionare a produselor comercializate, unicat în România.

”Decizia de a externaliza zona de e-commece a fost firească. stim cât de important este să lucrezi cu profesionisti, să le permiti să facă ce stiu mai bine. Acesta este principiul după care functionează si Cameleonia. Avem încredere totală în expertiza Frisbo si Teamshare, ne cunosc business-ul, specificul si nevoile. Mai mult, decizia de a externaliza e-commerce-ul, respectiv logistica, va avea impact pozitiv inclusiv la nivel de costuri operationale, care mă astept să scadă cu aproximativ 30% în decurs de câteva luni”, declară, la randul său, Dragos Antonache, General Manager Cameleonia.

Teamshare este o platformă de e-commerce integrată cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, care se adresează atât clientilor business to business, cât si business to consumer. Platforma este folosită în prezent de peste 200 de clienti din România si tări ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltată de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezentă pe piata din România din 2003.

Frisbo este prima platformă de e-fulfillment de pe piata locală, lansată la începutul lui 2014 de Okian, unul dintre principalii comercianti de carte din România, cu o investitie de 500.000 de euro.

E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare si livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare si urmărire a comenzilor. Cu sediul central în Brasov, Frisbo detine o infrastructură de 1.400 de metri pătrati din care îsi propune să deservească mai multe magazine online.

Cameleonia a fost dezvoltată de Sogardi Consulting, companie de consultantă înfiintată în anul 2003 pentru a aduce în România companii si produse spaniole de top. Ca unic reprezentant în România al atelierului Artelux, compania comercializează atât online, cât si în showroom, decoruri de faiantă personalizată, pictată manual de mesteri artizani spanioli cu tehnici vechi de peste 500 de ani.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//