• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Business-ul Cemacon a crescut in 2015 cu 24%. Profit net de 13,29 milioane lei

Business-ul Cemacon a crescut in 2015 cu 24%. Profit net de 13,29 milioane lei

Cemacon a încheiat anul 2015 cu vânzări cu 26% mai mari fată de 2014, profit operational în crestere cu 27% fată de anul anterior, o cifră de afaceri de 67,9 milioane de lei, în crestere cu 24% fată de 2014 si profit net de peste 13 milioane de lei.

Compania încheie, astfel, cel de-al cincilea an de crestere consecutivă, depăsind cu 12,95 milioane lei cifra de afaceri netă realizată în anul anterior. Rezultatele financiare se datorează vânzării de blocuri ceramice, pe de o parte, si finalizării procesului de restructurare financiară, pe de alta.

Cresterea vânzărilor Cemacon a avut la bază majorarea capacitătii de productie prin redeschiderea liniei de la Zalău, consolidarea pozitiei pe piata din Transilvania si politica de vânzare tintită către distribuitori si clientii mici si mijlocii, împreună cu abordarea clientilor din zona rurală.

”Am încheiat anul 2015 cu profit net, principalul nostru obiectiv pentru anul trecut. Business-ul a continuat să aibă cea mai mare rată de crestere din sector, pentru al cincilea an consecutiv, cu vânzări nete cu 26% mai mari si un profit operational în crestere cu 27%, depăsind consistent media sectorului”, a declarat Liviu Stoleru, Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie Cemcon. 

Pentru Cemacon, anul 2015 a stat sub semnul finalizării procesului de restructurare de business, demarat în 2010. În luna martie 2015, prin semnarea noilor contracte de credit care au restructurat datoria de peste 33 milioane euro, si apoi, în septembrie, prin conversia din datorie în actiuni a peste 13 milioane euro, Cemacon a finalizat cu succes prima restructurare de anvergură a unei datorii bancare în afara insolventei în România. Acest lucru a fost posibil printr-o întelegere complexă companie-bancă-actionari, bazată pe principiul win-win.

Restructurarea a făcut ca Cemacon să treacă de la o companie puternic dezechilibrată financiar, la una ce are rate de solvabilitate si îndatorare competitive pentru sectorul în care activează, cu o datorie sustenabilă, de rambursat într-un termen de nouă ani. Impactul restructurării s-a văzut imediat, compania înregistrând în 2015 profit financiar în crestere, o cifră de afaceri de trei ori mai mare fată de cea din 2010 si cresterea cotei de piată de la sase la 19%. 

“Am reusit, după cinci ani în care am reconstruit compania din punct de vedere operational, financiar, organizational si comercial, să consolidăm în piată cel mai competitiv producător de zidărie, care a devenit un model de business de succes nu doar pentru industria de constructii. O afacere românească, cu management românesc, o companie sănătoasă, stabilă si profitabilă pentru actionari, tot mai atractivă pentru potentiali investitori”, a completat Liviu Stoleru.

În 2015, piata constructiilor si-a mentinut cresterea: volumul lucrărilor de constructii a crescut cu peste 10% în primele 10 luni ale anului fată de aceeasi perioadă a anului anterior, constructiile rezidentiale având un avans de 12%, conform datelor furnizate de Institutul National de Statistică. Piata materialelor de zidărie a avut premise de crestere, atât datorită cererii de locuinte, cât si finantării devenite mai accesibilă. Pentru producătorii de blocuri ceramice, piata a fost mai activă din punct de vedere comercial, principalul obiectiv fiind cresterea cotelor de piată.

În 2016, Cemacon îsi propune cresterea cifrei de afaceri cu minimum 10%, consolidarea cotei de piată, valorificarea activelor neproductive detinute, continuarea strategiei de îmbunătătire a portofoliului si a ofertei comerciale.

CEMACON SA este al doilea mare producător de sisteme de zidării ceramice din România si unul dintre liderii pietei din Transilvania. Compania operează cea mai modernă si mai mare capacitate de productie din România cu produse de calitate premium obtinute la costuri de productie foarte competitive.

CEMACON SA este companie listată la Bursa de Valori Bucuresti si detinută, preponderent, de actionari institutionali, fonduri de investitii românesti si străine; managementul companiei este unul profesionist, independent si cu puternică expertiză de sector.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//