• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hornbach a atras la Sibiu aproape 130.000 de clienti in cele 100 de zile de la deschidere

Hornbach a atras la Sibiu aproape 130.000 de clienti in cele 100 de zile de la deschidere

În cele 100 de zile de la inaugurarea celui de-al saselea magazin, Hornbach,  unul  dintre principalii  retaileri  locali de  materiale de constructii si grădinărit, a înregistrat un trafic de aproape 169.000 de persoane, dintre care 80% au devenit clienti.

„Noul nostru magazin din Sibiu – al saselea din reteaua locală a Hornbach – a fost un real succes încă de la deschidere si, astfel, în cele 100 de zile de la inaugurare a avut cca. 130.000 de clienti”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Potrivit afirmatiilor sale, traficul mediu a fost, în această perioadă, de cca. 1.500 de persoane zilnic, însă actiunile speciale si mai ales zilele de weekend au adus chiar si mai multi vizitatori în magazin. De asemenea, reprezentantul companiei a subliniat că, în acest moment, se poate observa o crestere treptată a numărului de vizitatori si, astfel, si a numărului de clienti.

„Cu sigurantă principalele atuuri al magazinului nostru în fata clientilor sunt reprezentate de consilierea profesională a consultantilor nostri de la raft si, nu în ultimul rând, de calitatea produselor si strategia de preturi mereu mici”, a subliniat Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a mai adăugat că, încă de la deschidere, clientii sibieni au arătat un interes crescut pentru produsele din zona de grădină, dar si pentru cele din zona de ridicare a materialelor de constructii.
„La fel ca si celelalte magazine Hornbach, si locatia din Sibiu s-a dovedit a fi, în aceste 100 de zile de la deschidere, partenerul ideal pentru proiecte Do-It-Yourself. Astfel, aici sibienii pot găsi peste 30.000 de articole mereu pe stoc, alături de altele disponibile la comandă”, a mai afirmat Mugurel – Horia Rusu.

În ceea ce priveste cele mai solicitate servicii Hornbach pe piata din Sibiu, cel de cusut perdele si cel de înrămări au fost, până în acest moment, cele mai cerute. De asemenea, serviciul de debitare lemn si cel de transport s-au aflat în topul celor mai solicitate de către clientii sibieni.

„În mod clar mizăm pe majorarea treptată si constantă a numărului de clienti datorită cresterii notorietătii în zonă. În plus, lună de lună organizăm evenimente si expozitii speciale pentru clienti si credem că, în acest fel, le vom puteam oferi si mai mult ajutor în proiectele pe care le desfăsoară”, a mai spus reprezentantul companiei.

Magazinul Hornbach din Sibiu a fost inaugurat în 14 octombrie 2015, fiind a sasea locatie detinută de retailer pe piata locală. Acesta are o suprafată totală de 12.000 de metri pătrati si pune la dispozitia clientilor 30.000 de articole mereu pe stoc si multe altele disponibile la comandă.

Împărtit în trei zone distincte, magazinul urmează modelul celorlalte locatii Hornbach din România. Astfel, pe o suprafată de 7.600 mp este situată zona de materiale de constructii si amenajări, în timp ce pe o suprafată de 2.700 mp se regăseste o zonă dedicată produselor de grădină si ZOO.  În plus, noua locatie dispune de o zonă specială de ridicare a materialelor de constructii, amplasată separat de magazin. Aceasta are o suprafată de 1.700 mp si pune la dispozitia clientilor materiale de constructii grele si voluminoase.

HORNBACH  este o companie multinatională, de familie, care a înregistrat în exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifră de afaceri  (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul constructiilor  si  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generatii.  În  acest  moment,  concernul  detine  153 de magazine mixte de materiale  de constructii si grădinărit, în nouă tări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), dintre care 6 în România (Bucuresti  Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea  proiectelor  clientilor.  HORNBACH garantează acestora preturi mereu  mici,  fiind  lider  de  piată  pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii si teste independente.

Prin  pionierat,  ca  de  exemplu  deschiderea  primului  magazin  mixt  de materiale  de  constructie  si  articole  de  grădinărit (1968), a primului megastore  (1980)  si  a  primului  magazin  de materiale de constructii cu conceptul  drive-in  (2003),  HORNBACH  îsi  dovedeste  în permanentă forta inovatoare.  De  decenii,  HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest   moment  având  16.500  de  angajati  care  contribuie  la  succesul companiei, dintre acestia peste 770 activând  în România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//