• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Mazda in Romania au crescut cu 250 la suta in primele noua luni ale 2008

Vanzarile Mazda in Romania au crescut cu 250 la suta in primele noua luni ale 2008

Vanzarile de autovehicule Mazda pe piata autohtona s-au cifrat la 2.073 unitati, in primele noua luni din 2008, in crestere cu 250 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut si depasind volumul total de vanzari inregistrat in perioada 2005-2007, informeaza Mazda Romania.

In ultimele 18 luni, marca japoneza a inregistrat in Romania cresteri constante, mai mari de 100 la suta, iar in luna septembrie continua aceasta tendinta. Cele 331 de unitati vandute in septembrie 2008 reprezinta cel mai bun rezultat lunar din istorie, precum si o crestere cu 147 procente fata de aceeasi luna a anului 2007.
Obiectivul de vanzari stabilit pentru acest an a fost revizuit in crestere, tinta actuala fiind mai mare de 2.500 de unitati. Modelul care a contribuit in cea mai mare masura la aceste performante a fost Mazda2, care a inregistrat cel mai bun rezultat lunar, cu 157 de unitati comercializate in septembrie.

Potrivit reprezentantei Mazda, in viitorul apropiat, noi modele vor creste potentialul brandului nipon pe piata romaneasca - Mazda6 va fi echipata cu o noua motorizare diesel, programata pentru lansare la finele anului 2008, care va fi disponibila cu diferite nivele de putere, precum 163 si 185 CP, variante care vor atrage noi clienti orientati de obicei spre optiuni premium.

"Cresterea retelei de dealeri la 15 puncte de vanzare in prezent, lansarea serviciului de asistenta tehnica gratuita sau adoptarea de noi servicii logistice pentru a scurta timpii de livrare au transformat Mazda in Romania intr-un etalon in ceea ce priveste managementul unui importator auto in Europa Centrala si de Sud-Est", a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda in Romania.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//