• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Astra-Uniqa va lansa produsul de asigurare voluntara de sanatate, Astramedica

Astra-Uniqa va lansa produsul de asigurare voluntara de sanatate, Astramedica

In cadrul unei conferinte de presa desfasurate la Hotelul Hilton, compania Astra-Uniqa a lansat planurile de asigurare voluntara de sanatate Astramedica. Cu prilejul aceluiasi eveniment, Astra-Uniqa a anuntat rezultatele financiare preliminare inregistrate la finele lunii august 2008.

"Ne propunem sa devenim unul dintre jucatorii importanti si pe segmentul asigurarilor voluntare de sanatate din Romania. Adaptarea ofertei companiei la cerintele pietei in general si la nevoile individuale ale clientilor nostri in particular, flexibilitatea si complexitatea planurilor de asigurare ca si grija fata de client, reprezinta directii strategice de crestere a competitivitatii companiei", a declarat Cornelia Scarlatescu, dezvoltatorul produsului Astramedica si Director al Directiei Asigurari de Viata din Astra-Uniqa.

Astramedica este o asigurare voluntara de sanatate valabila pe teritoriul Romaniei, cu posibilitatea extinderii in strainatate, care se adreseaza companiilor pentru angajatii acestora. Serviciile medicale asigurate sunt realizate prin parteneriate cu peste 100 de furnizori  cu acoperire nationala: clinici, ambulante, laboratoare, spitale, farmacii.

Exista 3 planuri de asigurare Astramedica – Optim, Class si Business, la care se pot adauga clauze suplimentare. Acest fapt permite fiecarui client alegerea pachetului de servicii de ingrijire a sanatatii si a nivelului de prime de asigurare in functie de exigente, dar si de posibilitatile bugetare ale companiei.

Astra-Uniqa a inregistat o crestere a volumului de prime brute subscrise cu 59,53% fata de perioada similara a lui 2007. Compania a inregistrat la finalul lunii august 2008, prime brute subscrise totale (viata si non-viata) in valoare de 405.555.820 RON, din care 401.170.565 RON, reprezinta volumul de prime brute subscrise la asigurari generale, in crestere cu 60,32 % fata de august 2007. Primele brute subscrise la asigurari de viata au o valoare de 4.385.256 RON,  in crestere cu 10,13 % fata de perioada similara a anului trecut.

"In prima parte a lui 2008, ne-am orientat atentia spre promovarea noilor produse de asigurari de viata, property si casco, acestea inregistrand cresteri semnificative, pentru ca in a doua jumatate a anului, sa ne axam pe dezvoltarea asigurarilor voluntare de sanatate prin lansarea unei noi linii de business - Astramedica. Alte obiective strategice pe care ni le-am propus pentru 2008 sunt dezvoltarea parteneriatelor in regim bancassurance cu alte banci, precum si dezvoltarea unor noi canale de vanzare", a declarat Radu Mustatea, Presedinte Directorat in Astra.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//