• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Carrefour a colectat peste 12 tone de baterii uzate in cadrul programului Recicleaza si te recompensam

Carrefour a colectat peste 12 tone de baterii uzate in cadrul programului Recicleaza si te recompensam

Carrefour România a colectat în intervalul aprilie – decembrie 2015 peste 12 tone de baterii uzate si acumulatori vechi în cadrul programului  “Reciclează si te recompensăm!”- disponibil în hipermarketurile sale din toată tara. Astfel, pentru fiecare 4 baterii uzate sau 4 acumulatori vechi adusi la urnele speciale, clientii au fost recompensati cu o baterie nouă de tip R6, marcă proprie Carrefour.

Campania, implementată în colaborare cu CCR REBAT, s-a desfăsurat în perioada 1 aprilie -  31 decembrie 2015. În decursul celor 9 luni, 28 de hipermarketuri participante la colecta au strâns 12,1735 tone de baterii uzate si acumulatori vechi, greutate tradusă într-un număr total de 532.736 de baterii.
 
„Implicarea continuă în initiative care au drept scop protejarea mediului înconjurător reprezintă un angajament pe care Carrefour si l-a asumat fată de clientii săi. Deseurile de baterii si acumulatori sunt nocive, acestea nefiind biodegradabile, de aceea încercăm să facilităm întregul proces prin asigurarea de spatii în care clientii nostri să poată recicla o gamă cât mai largă de produse, de la electronice si electrocasnice, până la hârtie sau mase plastice.”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

Aflat deja la a doua editie de desfăsurare, programul are drept obiectiv încurajarea unui comportament responsabil fată de mediul înconjurător prin reciclarea deseurilor de baterii. Carrefour împreună cu partenerul său CCR Rebat a reusit să colecteze în această periodă aproape de doua ori mai multe baterii decât îsi propusese la demararea programului.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 106 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//