• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Baileys Original Irish Cream are o noua campanie de imagine

Baileys Original Irish Cream are o noua campanie de imagine

Diageo, lider mondial in producerea bauturilor premium, readuce in atentia consumatorilor cel mai bine vandut brand din categoria cream liqueur: Baileys Original Irish Cream. Noua campanie de imagine Baileys comunica valorile brand-ului – traditie, originalitate, autenticitate si calitate – printr-o sticla cu design modern, mai aproape de tendintele pietei si printr-o noua experienta de brand reunita sub umbrela "The Ultimate Lusciousness".

Baileys Original Irish Cream este un amestec irezistibil de crema de lapte proaspat, cel mai rafinat whisky irlandez si aroma de ciocolata si vanilie, care se poate caracteriza in trei cuvinte: autentic (produs 100% in Irlanda din ingrediente autentice), original (este prima crema de whisky), de calitate (produs din ingrediente de cea mai buna calitate).

Noul design al sticlei este modern, dar pastreaza traditia celui mai bine vandut cream liqueur din lume. Astfel, noua eticheta ilustreaza peisajele traditionale irlandeze iar gatul sticlei devine mai subtire si cuprinde initialele Baileys embosate.

"Ultimate lusciousness", noua pozitionare Baileys, este tradus prin momente de incantare suprema si exprima experienta senzoriala pe care o incearca consumatorii atunci cand se delecteaza cu un pahar de Baileys", a declarat Adriana Spataru, Brand Manager Baileys. "Baileys are un gust unic si antreneaza toate simturile, "ultimate lusciousness" exprimand cel mai bine senzatia pe care ti-o ofera".

Si pentru ca buzele transmit cel mai bine "The Ultimate Lusciosness" noua imagine Baileys se va comunica consumatorilor prin intermediul platformei "Listen to your lips".

Lansat pe piata in anul 1974 in Irlanda, Baileys ocupa locul 6 in topul mondial al celor mai bine vandute bauturi premium si este cel mai bine vandut produs din categoria sa.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//