• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KD Capital Management a implinit trei ani

KD Capital Management a implinit trei ani

SSIF KD Capital Management a implinit trei ani de existenta pe piata de capital. In decursul a trei ani de activitate, SSIF KD Capital Management a reusit sa atraga un numar de peste 400 de clienti de brokeraj inregistrand rulaje de peste 65 milioane de euro. Bilantul celor trei ani arata ca au fost administrate portofoliile private a peste 200 de clienti ale caror active au depasit 4,5 milioane euro.

Pentru perioada urmatoare, specialistii KD Capital Management isi propun extinderea portofoliului de clienti si a cotei de piata in special pentru conturile individuale administrate privat precum si identificarea de produse de nisa care sa aduca rezultate cat mai apropiate de asteptarile clientilor. O alta prioritate o constituie promovarea pietei de capital prin atragerea de noi emitenti la bursa.

"Suntem convinsi ca abia din acest moment va incepe expansiunea companiei noastre pe piata din Romania. Consideram ca situatia actuala care afecteaza piata de capital nu reflecta situatia reala din economie, reactia investitorilor fiind una emotionala si exacerbata. Trecand peste socul crizei actuale, daca rezultatele macroeconomice nu ne vor oferi surprize neplacute consideram ca piata de capital romaneasca are sanse majore de redresare", a declarat Silviu Enache, Presedinte KD Capital Management.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//