• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Black Friday 2015 - runda a doua de reduceri la PretzMic.ro, in perioada 27 - 30 noiembrie

Black Friday 2015 - runda a doua de reduceri la PretzMic.ro, in perioada 27 - 30 noiembrie

Dupa succesul inregistrat in prima campanie de Black Friday 2015 (in zilele de 20 - 23 noiembrie), magazinul online de ceasuri PretzMic.ro a anuntat lansarea celei de-a doua runde de reduceri de Black Friday, in perioada 27 - 30 noiembrie. Astfel, dupa "Black Friday romanesc", urmeaza "Black Friday international", in contextul in care, la nivel mondial, marele eveniment de shopping este organizat oficial in ultima zi de vineri din luna noiembrie. Din nou, reducerile disponibile in magazin vor ajunge pana la 90%, magazinul pregatind in acest sens un stoc suplimentar de 5000 de ceasuri.

 

In prima campanie, PretzMic.ro, unul dintre cele mai accesate magazine online de ceasuri, a inregistrat o crestere a numarului de vizitatori de peste 70%, in comparatie cu Black Friday 2014 (conform Google Analytics). Acest lucru s-a concretizat si in vanzari, care au crescut atat ca numar, cat si ca volum. Stocurile de produse cu discount de 80-90% s-au epuizat in doar o ora de la lansarea promotiilor. "Cele mai multe comenzi au fost inregistrate chiar pe 20 noiembrie, semn ca erau multe persoane care stiau exact ce doresc sa cumpere si au actionat imediat. Un element demn de remarcat este cresterea numarului de tranzactii online cu cardul - crestere de peste 150%, chiar daca numarul ramane totusi mic, in jurul a 5% din total. Cash-ul este inca preferat de clienti, dar ne asteptam ca luna de luna sa existe o crestere notabila in privinta numarului de plati online si mai ales a valorilor platite cu cardul", a declarat Ioan Farcas, Manager General al companiei care opereaza magazinul PretzMic.ro. 

 

Spre deosebire de editia de Black Friday din 2014, cand companiile de curierat nu au avut logistica necesara pentru a raspunde numarului neasteptat de mare de comenzi din e-commerce, in 2015 se poate observa o schimbare majora. In cazul PretzMic.ro, livrarile catre clienti s-au facut foarte rapid: pe de-o parte reprezentantii magazinului s-au pregatit special si au avut program permanent de procesare a comenzilor, pe de alta parte si firmele de curierat s-au organizat foarte bine, au preluat si livrat pachetele foarte rapid, in intreaga tara. Drept rezultat, pe data de 23 noiembrie (luni) deja erau livrate 70% dintre comenzi (unele fiind livrate chiar in week-end). Acest lucru este imbucurator pentru piata de e-commerce si pentru cea de curierat - ambele s-au maturizat extrem de puternic, iar Black Friday a fost si este un imbold in acest sens pentru companiile care activeaza in aceste domenii strans legate unul de celalalt.

 

In privinta vanzarilor din perioada 20 - 23 noiembrie, "vedetele" au fost un model de ceas Quartz (peste 200 de bucati comandate) si un model Tourbillon (peste 100 de bucati comandate), in conditiile in care diversitatea modelelor existente in magazin a fost extrem de generoasa. In plus, toate modelele au fost incluse in campania de Black Friday, asa cum se va intampla si in valul al doilea de promotii, in perioada 27 - 30 noiembrie. "Pentru cei care doresc sa cumpere din timp cadouri de Craciun, mai oferim o sansa de shopping cu discounturi de pana la 90%. Asa cum procedam mereu, pentru a stimula actiunea de daruire, fiecare ceas este livrat intr-o cutie de cadou. O atentie deosebita va fi probabil acordata smartwatch-urilor, pe care le-am lansat foarte recent", a mai spus Ioan Farcas.

 

Activand pe segmentul de ceasuri cu preturi accesibile, e-shop-ul www.PretzMic.ro are deja aproape 4 ani de experienta in comertul electronic din Romania, cu vanzari in crestere de la an la an. In primele 10 luni din 2015, cifra de afaceri a crescut cu mai mult de 20% fata de perioada similara a anului trecut. Permanent se lanseaza modele si branduri noi – este si cazul recentelor lansari Naviforce si Curren, marci ce au intrat in oferta PretzMic.ro in luna octombrie.

 

Accesibil la adresa www.PretzMic.ro, magazinul are o comunitate solida pe Facebook (peste 83.000 de aprecieri) si pune accentul pe servicii de calitate pe toata durata procesului de shopping, ba chiar si ulterior, prin garantia de retur de 30 de zile. Plata online cu cardul este permisa in conditii de maxima siguranta, prin procesatorul EuPlatesc.ro, iar livrarea se face rapid oriunde in tara, in 24 - 48 de ore, prin companiile de curierat DPD si Urgent Cargus (inclusiv cu optiunea Deschidere colet la livrare).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//