• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saeco - 30 de ani de la lansarea primului espressor automat

Saeco - 30 de ani de la lansarea primului espressor automat

Cu 30 de ani in urma, Saeco a lansat primul espressor automat - Superautomatica. Scopul (indeplinit inca din prima clipa) a fost acela de a oferi consumatorului o cafea cu gust autentic italian, asemenea celei preparate de barista, insa chiar in propria locuinta. Gratie inovatiei permanente a celor de la Saeco, orice persoana poate savura oricand doreste o cafea cu gust perfect, chiar acasa.

 

In cei 30 de ani care au trecut (1985 - 2015), Saeco s-a evidentiat permanent prin calitate, inovatie si eleganta. Parteneriatul cu brandul Philips certifica toate aceste valori. "Saeco a avut intotdeauna un angajament fata de calitatea si eleganta proceselor si tehnicilor utilizate de barmanii profesionisti, de aceea espressoarele Saeco sunt realizate cu precizia unui inginer, simtul estetic al unui designer si expertiza unui barista profesionist. Gratie inovatiei Saeco, iubitorii de cafea se bucura de gustul unei cafele italiene autentice, chiar la ei acasa, inca din anul 1985. Astfel, Saeco introduce rasnita detasabila montata in primul aparat de cafea, Superautomatica", subliniaza reprezentantii companiei.

 

Ce isi doreste consumatorul de la o cafea? Conform studiilor de piata, o cafea "buna" inseamna gust, aroma si prospetime. Tocmai de aceea, Saeco s-a remarcat mereu prin inovatie, pentru a duce cafeaua (dar si intreg procesul de preparare, care trebuie sa fie cat mai simplu si mai comod) cat mai aproape de perfectiune. Spre exemplu, anul 1996 a insemnat lansarea Saeco Cappuccinatore, primul aparat de cafea care oferea posibilitatea consumatorilor de a se bucura de un cappuccino spumos chiar la ei acasa (prin sistemul automat de spumare a laptelui). 

 

In 1998 a fost lansat sistemul special pentru aroma, iar in 2004 au aparut rasnitele ceramice 100% ajustabile. Saeco a introdus in 2012 tehnologia patentata Latte Perfetto, care spumeaza laptele de doua ori, pentru a obtine un topping catifelat. Pe www.philips.ro pot fi aflate multe alte informatii despre inovatiile din domeniul prepararii cafelei si pot fi gasite detalii despre cele mai noi espressoare, precum acesta. Gama de produse Philips Saeco este disponibila si in Romania, in magazine online si offline.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//