• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noul spot Cosmote Emo a avut peste 40.000 de vizualizari pe YouTube

Noul spot Cosmote Emo a avut peste 40.000 de vizualizari pe YouTube

La numai doua saptamani de la lansarea noului spot Cosmote "EMO", parte a celei mai recente campanii pentru Cartela Cosmote realizata de Grupul Ogilvy Romania, numarul vizualizarilor sale pe YouTube a depasit deja 40.000.

Noua campanie integrata de comunicare Cosmote a fost astfel conceputa pentru a ilustra mesajul "Comunicarea depaseste orice granite". Campania, ce se adreseaza in principal tinerilor utilizatori ai cartelei Cartelei Cosmote, promoveaza extraoptiunea care ofera utilizatorilor, 30 de minute in orice retea nationala sau internationala, 400 de minute in retea si 400 de SMS-uri in retea.

Ideea creativa a campaniei a pornit de la insight-ul ca indiferent de stilul de viata pe care il au sau de valorile pe care le pretuiesc, oamenii se pot apropia prin comunicare. Parte a aceleasi campanii a fost si spotul Romeo&Julieta, difuzat pe perioada verii si care a promovat aceeasi extraoptiune, evidentiind faptul ca utilizatorii primesc 30 de minute pentru convorbirile in alte retele.

Spotul a fost regizat de Eduardo Vasquez, care, in ultimii ani a contribuit la mai multe campanii Cosmote. Unul dintre cele mai importante spoturi regizate a fost cel pentru noul slogan "Alaturi de tine".

"Ineditul acestui spot consta in faptul ca am folosit tineri emo autentici. In plus, chiar si cainele, botezat Nemo, a fost astfel coafat incat sa apartina acestui grup", a declarat Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy.

Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, radio, print, indoor, OOH, internet, precum si semnalizari in store.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Irina Mihailescu - Account Manager, Anca Popa - Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon – Web Designer, Dan Draghicescu – AV Producer.

Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing&Communication Manager si Greta Gabor – Senior Brand Manager, Bogdan Maciuca – Brand Manager, Svetlana Bulacu - Head of Media Office.

Echipa MindShare Media care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea strategiei de media este formata din Valeriu Galani – Strategic Planner, Bianca Bularca – Media Planner, Mihnea Ursu – Account Manager. Casa de productie - Tandem Film.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//