• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Black Friday, ocazia perfecta pentru a incepe un program de fidelizare a clientilor

Black Friday, ocazia perfecta pentru a incepe un program de fidelizare a clientilor

De Black Friday, este relativ usor sa vinzi: organizezi un eveniment de reduceri, obtinand stocuri mari de la furnizori, apoi te promovezi si incerci sa atragi atentia prin preturile mici. Vei avea un profit redus generat de fiecare vanzare, insa vei castiga prin volumele mari tranzactionate. De Black Friday, exista o mare masa de potentiali clienti care dispun de bugete dedicate cheltuirii imediate. Asadar, fata de un moment "normal", acum nu mai trebuie sa convingi clientul sa faca achizitia, ci doar sa faca achizitia de la tine. Cu putin efort si putin noroc, cel mai probabil vei iesi cu ceva profit dupa Black Friday. Miza este insa mult mai mare: cum reusesti sa profiti de acest eveniment de shopping pentru a-ti face clienti fideli?

 

A atrage o multime de oameni in magazin doar pentru o zi / cateva zile este o irosire de energie pentru business-ul tau. Ai nevoie de mai mult, de un plan pe termen lung. Marele "pariu" este daca vei putea sau nu sa castigi si dupa Black Friday, adica sa poti determina o parte (cat mai mare) din persoanele respective sa revina in magazin si pentru alte achizitii, chiar si atunci cand nu mai este vreun eveniment general de reduceri. Pentru a creste sansele unui astfel de scenariu pozitiv, poti lansa (ori intensifica / reorganiza) un program de fidelizare a clientilor.

 

Cel mai simplu este sa acorzi clientilor statutul de "membru" intr-un "club" de clienti VIP ai magazinului. Ideal este sa poti oferi carduri fizice, pentru ca o persoana care primeste un astfel de card se va simti implica intr-o legatura mult mai intensa cu brandul in cauza. Gasesti aici imprimante de carduri si multe alte produse specifice industriei. In functie de business-ul tau, poti alege anumite solutii si in urma solicitarii de sfaturi direct de la cei de la printcard.ro. De Black Friday, ai putea lansa chiar un gen de carduri "editie limitata", prin care clientii de acum sa beneficieze de niste privilegii si in restul anului. Aceasta este cheia spre succes: sa oferi statut special clientului si sa-i oferi acces la promotii dedicate. Ii vei stimula astfel interesul pentru achizitii din magazinul tau si vei avea de castigat nu numai de Black Friday.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//