• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Coty estimeaza pe 2008 o cifra de afaceri cu 15 procente mai mare, comparativ cu 2007

Coty estimeaza pe 2008 o cifra de afaceri cu 15 procente mai mare, comparativ cu 2007

Coty estimeaza un profit de 8-10% din cifra de afaceri, cu peste 20% mai mare in comparatie cu anul financiar anterior pentru perioada iulie 2008 – iunie 2009. Cifra de afaceri pe anul financiar in curs este estimata la aproape 25.000.000 USD, cu aproximativ 15% mai mare in comparatie cu anul precedent.

Piata totala de cosmetice a crescut in prima jumatate a anului 2008 comparativ cu aceeasi perioada 2007, cu aprox. 8% in volum si cu 7% la nivel valoric. Tendinta de crestere se va mentine si, cel mai probabil, la sfarsitul anului va putea fi inregistrata o crestere de volum de minim 10%.

Cresterea planificata pentru anul financiar in curs este de aproximativ 15% la nivel valoric, cu o crestere mai mica la nivel de volum, situatie datorata in principal focusului pe produsele semi selective, ponderea lor in totalul vanzarilor Coty fiind in crestere. Din punct de vedere al cotei de piata, strategia Coty urmareste cresterea pe segmentul feminin si consolidarea pe segmentele marcilor barbatesti.

"Daca ne uitam la primele 2 luni ale anului fiscal 2009 (iulie si august 2008), putem afirma ca am depasit planul cu peste 7%. in acelasi timp, comparand prima jumatate a anului calendaristic 2008 cu aceeasi perioada a anului trecut, avem o crestere de 7% fata de plan, respectiv de peste 20% fata de vanzarile anului trecut", a declarat Viorel Ognean, general manager Coty Cosmetics.

In categoria parfumeriei feminine, Coty detine, de cativa ani, suprematia, cu o cota de piata de peste 30%. Dintre marcile importante, Celine Dion este lider cu o cota de piata de 10%. Urmatoarele marci adidas, Prêt á Porter, Pierre Cardin, Kylie Minogue, Chanson si-au intarit pozitia pe aceasta piata si si-au mentinut cotele de piata in jurul valorilor de 4-5%.

In categoria parfumeriei pentru barbati se evidentiaza adidas, cu o cota de piata ce depaseste 10%, urmat indeaproape de pierre cardin, care s-a mentinut in jurul valorii de 7%. Beckham s-a plasat pe un trend ascendent in ultimul an, ajungand la o cota de piata ce depaseste 4%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//