In luna octombrie 2015, pentru al optulea an consecutiv, KFC si Pizza ~ Hut sprijină programul World Vision - „Vreau în clasa a noua” printr-o ~ campanie de strângere de fonduri desfăsurată în toate restaurantele din tară. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului Vreau in clasa a noua, in parteneriat cu World Vision

In luna octombrie 2015, pentru al optulea an consecutiv, KFC si Pizza Hut sprijină programul World Vision - „Vreau în clasa a noua” printr-o campanie de strângere de fonduri desfăsurată în toate restaurantele din tară. Campania are ca scop sustinerea a cel putin 75 de copii cu posibilităti financiare limitate, din zonele rurale ale României, pentru a-si continua studiile la liceu. După succesul editiei din 2014, când a fost strânsă o sumă-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alătură campaniei, oferind clientilor posibilitatea să doneze în locatii odată cu ridicarea comenzilor.
Între 1 si 31 octombrie, oricine poate dona în urnele special amenajate din restaurantele KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery, indiferent de suma donată si fără a fi nevoit să cumpere ceva.
Datorită rezultatelor peste asteptări ale editiei din 2014, 93 de copii si-au putut continua studiile la liceu, cu 23 mai multi fată de obiectivul initial. Fiecare elev din program este sustinut cu o bursă lunară de 250 de lei pentru a putea acoperi cheltuielile specifice scolii.
„Multumită clientilor, angajatilor si tuturor celor care ne-au sprijinit în campania „Vreau în clasa a noua” am reusit anul trecut să ajutăm 93 de copii. În cei sapte ani de când am început colaborarea cu World Vision, am ajutat 717 de copii să-si continue studiile si să facă pasi spre un viitor mai bun. În 2015 sperăm să depăsim din nou asteptările si să sustinem mai multi copii, care astfel să-si construiască speranta unui viitor mai bun, iar noi, o societate mai bună si mai pregătită”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery România.
„Copiii sunt resursa cea mai de pret a unei tări pentru că ei vor construi viitorul. si cum jumătate din copiii României trăiesc în mediul rural, unde riscul de sărăcie este de sase ori mai mare decât în mediul urban, nu putem rămâne indiferenti. Doar unul din patru copii de la tară merge la liceu. Ceilalti, din lipsă de resurse financiare si de educatie în rândul părintilor, rămân acasă. Prin programul Vreau în clasa a noua ne asumăm rolul de a veni în întâmpinarea acestor copii, oferindu-le burse scolare pe toată perioada liceului. Suntem foarte recunoscători să-i avem alături de noi în această călătorie pe prietenii si partenerii nostri din cadrul companiilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a căror dăruire si implicare ne onorează, ne încurajează si ne motivează să mergem mai departe.”, declară Cristina Mosteanu, Director Marketing World Vision România.
În campania din acest an, prin intermediul canalelor de social media, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery propun tuturor fanilor să împărtăsească povesti, amintiri si emotii din liceu si să transmită mai departe mesajul campaniei, folosind hashtag-ul #anideliceu.
Ambasadorul proiectului este, pentru al treilea an consecutiv, Dani Otil. Acesta sustine în continuare campania de strângere de fonduri, după ce anul trecut a scos la licitatie prima sa cască de motociclist, iar banii au fost donati pentru programul „Vreau în clasa a noua”.
Copiii sustinuti prin program trăiesc în zone rurale din judetele Dolj, Ialomita, Vâlcea si Vaslui si sunt selectati în functie de situatia financiară a familiei, de rezultatele scolare, dar si de dorinta lor de a merge mai departe cu studiile. În ultimul an, toti elevii din clasa a 12-a din program au promovat examenul de Bacalaureat si 35 dintre acestia au devenit studenti. În total, 207 copii sustinuti de World Vision au urmat o facultate precum cea de Matematică, Constructii de Masini, Marketing, Arte Plastice, Geografie, Drept, Telecomunicatii, Finante, Bănci, Medicină Veterinară, Medicină, Asistentă Socială sau Academia de Politie.
Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativă internatională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăsoară în peste 130 de tări si teritorii si în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell si implicând aproape 1,5 milioane de angajati.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info