Visa Europe, cel mai mare procesator de plăti din Europa, si eMAG, ~ cel mai mare magazin online din regiune, lansează un parteneriat strategic prin ~ care vor dezvolta o serie de initiative menite să încurajeze clientii din ~ România să ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Visa Europe si eMAG - parteneriat strategic pentru a incuraja platile online in Romania

Visa Europe, cel mai mare procesator de plăti din Europa, si eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, lansează un parteneriat strategic prin care vor dezvolta o serie de initiative menite să încurajeze clientii din România să plătească produsele achizitionate direct cu cardul pe internet, pentru o experientă completă de cumpărături online.
Acest parteneriat strategic va include o serie de campanii de informare cu privire la cumpărăturile online, precum si campanii promotionale pentru plătile cu carduri Visa pe site sau prin aplicatia mobilă eMAG.
“Românii sunt foarte prudenti când vine vorba de banii lor, iar reticenta de a plăti online în anumite cazuri provine dintr-o lipsă de încredere si de informare. Odată ce clientul va face măcar o plată cu cardul online si va vedea cât este de simplu, cel mai probabil aceasta va deveni alegerea firească pe viitor. Prin parteneriatul cu eMAG, care se bucură de încrederea clientilor nu doar din România, ci si din afara granitelor, ne dorim să creăm o preferintă pentru plata cu cardul online, care este mai sigură, rapidă si confortabilă pentru client si comerciant deopotrivă”, a declarat Cătălin Cretu, director regional pentru România, Croatia si Slovenia, Visa Europe.
“Clientii aleg eMAG în primul rând pentru cea mai bună experientă de cumpărare, de la produse si până la servicii care le fac viata mai usoară. Online e întotdeauna mai usor, asa că, parteneriatul cu Visa Europe completează investitiile pe care eMAG le-a făcut până acum în experienta de cumpărare si în dezvoltarea ecosistemului nostru online”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.
Studiile Visa Europe au arătat că principalele cerinte ale consumatorilor privind plătile digitale sunt legate de control, confort si rapiditate. Visa Europe investeste peste 200 milioane euro în fiecare an în inovatie, inclusiv în tehnologii de securizare a datelor de plată.
Visa Europe este o companie de tehnologii de plată detinută si operată de băncile membre si alti furnizori de servicii de plăti din 37 de tări din Europa.
Visa Europe este în centrul ecosistemului de plăti, furnizând servicii si infrastructură care permit milioanelor de consumatori, companii si guverne din Europa să facă plăti electronice. Membrii săi sunt responsabili de emiterea cardurilor, înscrierea comerciantilor si stabilirea comisioanelor pentru posesorii de carduri si comercianti. Totodată, Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzactii din Europa, responsabil de procesarea a peste 16 miliarde de tranzactii anual – 1.627 de tranzactii pe secundă în perioadele de vârf.
În Europa, există peste 500 de milioane de carduri Visa si 1 € din fiecare 6€ cheltuiti este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depăsesc 2.000 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezintă 1.500 miliarde de euro.
Începând cu anul 2004, Visa Europe a devenit independentă de Visa Inc. si este înregistrată în Marea Britanie, cu licentă exclusivă, irevocabilă si perpetuă în Europa. Ambele companii actionează în parteneriat pentru a facilita plătile cu Visa la nivel global, în peste 200 de tări.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info