• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Mazda au crescut cu 36% in primele 9 luni din 2015

Vanzarile Mazda au crescut cu 36% in primele 9 luni din 2015

Mazda anuntă o crestere cu 36% a vânzărilor după nouă luni,  volumul total ajungând la 795 de autoturisme. Doar în septembrie, compania a comercializat 127 de unităti, ceea ce reprezintă o crestere de 79% comparativ cu aceeasi lună a anului trecut.

 

Mazda3 a fost cel mai bine vândut model între ianuarie si septembrie, cu 310 autoturisme comercializate, cu 118 mai multe decât in perioada similară din 2014. De asemenea, cel mai nou SUV Mazda, CX-3, lansat pe piată de numai patru luni, a fost achizitionat deja de 80 de clienti din România. 

 

Mazda îsi mentine cresterea mai rapidă decât piata, lucru reflectat si de cota de piată pe segmentul autoturismelor de import, care a ajuns la 2%, comparativ cu 1,7% anul trecut. Unul dintre principalii factori care vor sustine în continuare nivelul crescut al vânzărilor este reprezentat de gama de modele complet înnoită odată cu lansarea noii generatii a roadster-ului MX-5. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//