RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate si franciza numărul 1 ~ la nivel global pe acest segment, mizează în acest an pe dublarea ~ business-ului obtinut din comisioanele din tranzactii imobiliare, comparativ cu 2014, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
REMAX mizeaza pe dublarea business-ului obtinut din comisioane, la 1 milion de euro

RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate si franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, mizează în acest an pe dublarea business-ului obtinut din comisioanele din tranzactii imobiliare, comparativ cu 2014, la cca. 1 milion de euro.
“În ultimul an, ne-am focusat pe extinderea retelei de francize imobiliare RE/MAX. Astfel, dacă la finele lui 2014 aveam 7 birouri, în acest moment am ajuns la 13, acoperind opt orase din întreaga tară. Cresterea numărului de agentii aflate sub umbrela RE/MAX, dar si serviciile oferite de agentii nostri, au avut un puternic impact în business-ul companiei”, a declarat Răzvan Cuc, Director Regional RE/MAX România.
Acesta a subliniat că, după ce anul trecut business-ul RE/MAX obtinut din comisioanele din tranzactii imobiliare a ajuns la cca. 450.000 de euro, pentru acest an previziunile situează afacerile companiei la aprox. 1 milion de euro.
În ceea ce priveste estimările pentru anul viitor, Răzvan Cuc mizează, de asemenea, pe o crestere a business-ului companiei, dar si pe continua dezvoltare a retelei de francize. Astfel, compania îsi mentine targetul de a ajunge la 110 birouri francizate si peste 1.000 de agenti imobiliari în următorii cca. 10 ani.
Conform declaratiilor lui Răzvan Cuc, o influentă importantă în evolutia pozitivă a RE/MAX România a avut si dezmortirea pietei imobiliare rezidentiale. Astfel, încă de la începutul anului s-a putut simti un reviriment si, până în acest moment, datele RE/MAX România arată că, la nivel de piată, numărul tranzactiilor realizate a fost mai mare cu 5% comparativ cu 2014.
Piata rezidentială din Bucuresti , “dictată” de Prima Casă
“O piată foarte importantă pe care dorim să ne dezvoltăm puternic în următorul an este si cea din Bucuresti, unde momentan avem doar un sigur birou si vizăm să mai deschidem alte două până la finele anului. Pe termen mediu însă avem în plan 25 de birouri francizate RE/MAX în Capitală”, a mai spus Răzvan Cuc.
Potrivit afirmatiilor sale, piata imobiliară din Bucuresti este una dinamică, însă destul de nisată pe anumite segmente. Astfel, segmentul de rezidential a înregistrat cresteri în ceea ce priveste oferta de locuinte, în acest an, iar prin programul guvernamental Prima Casă, locuintele cu preturi cuprinse între 30.000 de euro si 80.000 de euro au fost printre cele mai numeroase din punct de vedere al tranzactiilor efectuate.
Pe segmentele medii de pret, de peste 85.000 euro si până la 150.000 euro, numărul ofertelor noi a fost, în acest an, foarte mic, iar gradul de absorbtie, precum si oferta, este atenuată datorită unei lipse de finantări facile pentru aceste nivele.
În ceea ce priveste segmentul rezidential de lux, cu locuinte de peste 150.000 de euro, acest an a adus o stabilitate, deoarece aceste apartamente se cumpără prin aport integral din partea cumpărătorilor sau prin cote de finantare mai reduse si, astfel, presiunea cumpărătorilor pe pret este mai mare. În plus, cererea pe aceste segmente este mai mică fată de ofertă.
“În ceea ce priveste pretul pe metrul pătrat, în Bucuresti, pentru un apartament vechi, acesta se situează, în zonele din cartierele limitrofe sub 1.000 euro, iar în cele centrale între 1.000 si 1.500 euro, chiar 2.000 euro. În cazul unui apartament nou, pretul variază, de la 800/mp, în zonele periferice, la 3.000 euro/mp, în zonele centrale“, a declarat, la rândul său, Andrei Marinescu, Broker Owner RE/MAX Properties, Bucuresti.
Acesta a încheiat afirmând că, în ceea ce priveste achizitia unui apartament, bucurestenii preferă zonele unde au mijloace de transport în comun, scoli, grădinite, mall-uri sau parcuri. Dar dorinta de a cumpăra locuinte care să le ofere si acces la programul Prima Casă i-a împins către zonele periferice, unde s-au înregistrat cele mai multe dezvoltări în ultimii ani.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info