• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pizza Hut si KFC s-au implicat in proiectul Vreau in clasa a noua

Pizza Hut si KFC s-au implicat in proiectul Vreau in clasa a noua

Pizza Hut si KFC au decis sa se implice in 2008, in proiectul "Vreau in clasa a noua". In perioada 1 - 30 octombrie 2008, in toate restaurantele Pizza Hut si KFC din intreaga tara se pot face donatii pentru sustinerea proiectului de a acorda burse cat mai multor copii din mediul rural pentru a continua studiile liceale.

La sumele donate de cele doua companii se adauga cele stranse prin actiunile desfasurate in luna octombrie de catre angajatii celor doua branduri. De asemenea, cei ce doresc pot sa doneze diferite sume folosind una din cele trei modalitati , in oricare restaurant Pizza Hut sau KFC , donatia nefiind conditionata de achizitionarea nici unui produs.

"Vreau in clasa a noua" este un proiect ce ofera persoanelor darnice o forma personala de a influenta viata unui copil, de a-i oferi accesul la educatie si la sanse egale.

Proiectul isi propune sprijinirea cu burse pentru liceu a 1,000 de copii din mediul rural, elevi in clasa a VIII a la o scoala generala, in clasa a IX a la liceu sau la o Scoala de Arte si Meserii (SAM). in 2007, Raportul Comisiei Prezidentiale pentru analiza si elaborarea politicilor din domeniul educatiei si cercetarii releva faptul ca doar 25% dintre copii din mediul rural au urmat liceul, cu 13 procente mai putin decat in 2005.

Proiectul “Vreau in clasa a noua” este sprijinit de persoane particulare anonime dar si de persoane publice. Elisabeta Lipa, cea mai titrata canotoare a tarii noastre, impreuna cu marea campioana la saritura in inaltime, Monica Iagar, s-au alaturat acestei cauze impreuna cu George Mihaita, directorul Teatrului de Comedie. Acest proiect este sustinut si de Calin Goia impreuna cu trupa Voltaj si de Constantin Fugasin, managerul Proiectului Eurocinema. Daniela Nane este implicata de mai multa vreme in acest proiect, fiind prima vedeta din Romania care a acordat o bursa lunara, unui copil din Iasi.

In luna octombrie a fiecarui an, YUM!Brands sub cupola careia se afla brandurile Pizza Hut, KFC ,Taco Bell, Long John Silver si A&W sustin o campanie a Natiunilor Unite prin fondurile stranse pentru World Food Programme.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//