• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Orice IMM dinamic are nevoie de un bun partener in mediul bancar

Orice IMM dinamic are nevoie de un bun partener in mediul bancar

Intreprinderile mici si mijlocii intampina in mediul de afaceri mai multe dificultati decat o corporatie, tocmai de aceea au nevoie sa fie extrem de dinamice, sa reactioneze rapid la orice piedica sau oportunitate care apare pe piata. Un element foarte important pentru succesul unui IMM este parteneriatul cu o banca ce ii poate oferi acestuia servicii complete - un adevarat parteneriat si nu doar o relatie de tip client - furnizor. 

 

Banca Transilvania s-a definit de-a lungul timpului ca o banca a oamenilor intreprinzatori, avand mereu in target IMM-urile ca parte de maxima importanta a liniilor sale de business. Tocmai de aceea, foarte multe start-up-uri aleg Banca Transilvania inca din primul moment, iar alte companii isi deschid pe parcurs conturi la aceasta institutie financiara, in cautare de solutii care sa le ajute afacerile.

 

Cu o retea nationala foarte mare, Banca Transilvania este mereu aproape de clientii sai. In plus, in prezent se pot folosi canalele moderne - internet banking si mobile banking. Mai nou, Banca Transilvania promoveaza conceptul "Investeste Romaneste", oferind credite cu dobanda si comisioane reduse pentru IMM-urile care investesc in produse si servicii romanesti. Detalii in acest sens pot fi obtinute pe website-ul bancii, la adresa www.bancatransilvania.ro, in sectiunea dedicata companiilor.

 

De la contul Primul An Gratuit (pentru companiile mai tinere de 1 an) si pana la pachetele IZI & IZI+, Banca Transilvania cauta mereu sa raspunda cerintelor de business ale IMM-urilor. Linii de credit, factoring, scrisori de garantie, carduri de credit cu o multime de avantaje, solutii pentru plata salariilor angajatilor - toate sunt oferite intreprinderilor mici si mijlocii, in conditii foarte bune. De asemenea, Banca Transilvania sprijina accesul mai rapid si mai simplu al clientilor la fondurile europene, prin solutii speciale de finantare, in vederea implementarii proiectelor in timp util.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//