• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Evenimente business, organizate alaturi de profesionisti

Evenimente business, organizate alaturi de profesionisti

In "viata" celor mai multe companii apar momente in care, indiferent de domeniul de activitate, sunt necesare organizarea unor evenimente speciale - fie ele conferinte de afaceri, conferinte de presa, congrese de specialitate sau chiar activitati incentive si teambuilding. Sa lasi pe "umerii" departamentului de marketing astfel de provocari, fara ajutor din exterior, poate fi riscant. Sa aloci alte resurse umane din companie pentru a ajuta departamentul de marketing nu este deloc o solutie, pentru ca pot aparea dezechilibre majore in organizatie, chiar daca nu se vor resimti probabil imediat.

 

In orice astfel de situatii, solutia este sa apelezi la profesionisti, la companii specializate in organizarea de evenimente. Congrese, summit-uri, reuniuni, mese rotunde, conferinte, seminarii, training-uri si chiar cursuri de pregatire profesionala - toate intra in sfera serviciilor asupra carora Fortuna Evenimente are nu doar expertiza, ci si experienta insemnata. De asemenea, prin Fortuna Business Travel, se pot realiza incentive-uri si alte activitati speciale.

 

Daca organizezi un eveniment de business alaturi de profesionisti, esti sigur ca totul va decurge conform planului. Mai mult decat atat, planul conceput initial va fi unul bine realizat, corect, fara a include target-uri ce nu au legatura cu realitatea economica. Firmele de specialitate cunosc bine piata si au diverse legaturi utile. Spre exemplu, pot negocia mai bine chiriile pentru spatiile in care sa fie organizate evenimentele - fie ca acestea sunt in hoteluri de 3, 4 sau 5 stele ori in medii mai putin conventionale. 

 

Vei economisi timp pretios, dar si bani, in cele din urma, chiar daca aparent ai o cheltuiala cu suma platita pentru prestarea serviciilor respective (consultanta, organizarea propriu-zisa). Pe website-ul www.fortuna-evenimente.ro pot fi accesate mai multe detalii despre modul in care o firma de specialitate poate ajuta o companie in organizarea de evenimente.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//